Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Og Steffy er leder av syklubben, tydeligvis.

Vel, jeg kjenner ingen av dere i denne tråden, men jeg holder kontakten med mesteparten av de gamle. Når folk jeg vet hvem er nevnes så vil jeg være med i samtalen, da resten av dere enten er 14, homo eller liker tekno.

Jeg er hverken 14, homo eller liker techno :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, jeg kjenner ingen av dere i denne tråden, men jeg holder kontakten med mesteparten av de gamle. Når folk jeg vet hvem er nevnes så vil jeg være med i samtalen, da resten av dere enten er 14, homo eller liker tekno.

Det er da ingenting galt med de to første tingene. Den tredje er litt verre.

Lenke til kommentar

Jeg er 17, hetro og liker rock/metal.. :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg er 17, hetro og liker rock/metal.. :ermm:

Med homo mente jeg selvfølgelig "liker gutter". Så der har du det.

Lenke til kommentar
Foruten en bærbar for jeg også en ekstern harddisk av merket LaCie i morgen. Dessuten venter jeg på en Samsung Syncmaster-skjerm og et Logitech Illuminated-tastatur. Skal bli et fint oppsett på skrivebordet mitt ja. :)

/Skrytemode

Logitech Illuminated er elsk - sitter med et selv :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...