Addan Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 ÆæÆÆhh jeg blir gal av alt dette rosinpratet ! uttørkede og utørkede og tørkede og gudvethva. Endre samtaleemne nå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Se filmen hos Youtube ok Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nei, altså, grammatikk er ikke lett. Utørkede = u-tørkede, altså ikke tørket. Uttørkede = ut-tørkede, altså tørket. Tørkede = ...tørket. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Eplefe, du glemte å ta med cookiesene du lovet å ta med hit denne helga Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Deal, så lenge eg ikkje treng å betala for microdermalane dine. Kjem til å akkurat ha råd til meg sjøl og greier. Hvor skal du ta? Planen min var _egentlig_ å ta de på Leading Light i Drammen. x) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 på død og liv stappe dem fulle med tørka grønsaker ! Nåja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvor skal du ta? Planen min var _egentlig_ å ta de på Leading Light i Drammen. x) Leading Light Stavanger! :o Skal kanskje studere i Drammen til neste år også. Yay for beliggenheit! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Leading Light Stavanger! :o Skal kanskje studere i Drammen til neste år også. Yay for beliggenheit! Neste år som i... skoleåret 09/10? x) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvor skal du ta? Planen min var _egentlig_ å ta de på Leading Light i Drammen. x) Leading Light Stavanger! :o Når du nevner Leading Light Stavanger.. En viss resepsjonist skylder meg fortsatt penger for en maskin jeg solgte ham for lenge siden.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Yay, i morgen kommer posten med min nye bærbare. En Fujitsu-Siemens Amilo Sa 3650 for å være nøyaktig. *Gleder seg kjempemasse* Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Gratulerer Snorre! Får ny mobil i posten om ei uke, weey Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Foruten en bærbar for jeg også en ekstern harddisk av merket LaCie i morgen. Dessuten venter jeg på en Samsung Syncmaster-skjerm og et Logitech Illuminated-tastatur. Skal bli et fint oppsett på skrivebordet mitt ja. /Skrytemode Endret 9. desember 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Gratulerer, Snorre. o: Ja, Eplefe, du lovte meg cookies for hvertfall en mnd siden. Men er de kommet? Nei. ._. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Gratulerer, Snorre. o: Ja, Eplefe, du lovte meg cookies for hvertfall en mnd siden. Men er de kommet? Nei. ._. Cookies ja... Endret 9. desember 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hva skjedde med ØB, LarsP, Skilpadde, JoakimR, Ananas, Hanne:) og Vero_Nica, er de fortsatt aktive på forumet? LarsP er aktiv andre steder, Skilpadde er i Beirut, JoachimR heter nå PlatinumFlyer, Ananas har sikkert 12 brukere, men se etter en hvit og rosa avatar, Hanne er vel fortsatt her men hun har type så hun har bedre ting å finne på og Veronica hater alle på forumet og kaller dem tards. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Og Steffy er leder av syklubben, tydeligvis. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 LarsP er aktiv andre steder, Skilpadde er i Beirut, JoachimR heter nå PlatinumFlyer, Ananas har sikkert 12 brukere, men se etter en hvit og rosa avatar, Hanne er vel fortsatt her men hun har type så hun har bedre ting å finne på og Veronica hater alle på forumet og kaller dem tards. *Applaudere* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Og Steffy er leder av syklubben, tydeligvis. Vel, jeg kjenner ingen av dere i denne tråden, men jeg holder kontakten med mesteparten av de gamle. Når folk jeg vet hvem er nevnes så vil jeg være med i samtalen, da resten av dere enten er 14, homo eller liker tekno. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 eller liker tekno. wat, liker ikke "tekno" har jeg sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg