Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 http://www.kjendis.no/2008/12/09/557528.html ...og det ble tatt fram i media! Knew it would happen en eller annen gang Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Dersom de ikke hadde vert tørket hadde de jo fortsatt vert druer, og slettes ikke rosiner. Og den røde tråden her var? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Dersom de ikke hadde vert tørket hadde de jo fortsatt vert druer, og slettes ikke rosiner. Og den røde tråden her var? Que? Jeg bare påpekte at det var fail at rosiner er "Utrørket frukt i boller." Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Her er druebolla. Så den ikke god ut? Endret 9. desember 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Her er druebolla. Så den ikke god ut? Grøss, så ut som oliven :S Hadde vært skeptisk Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ser ut som en god bolle det Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Her er druebolla. Så den ikke god ut? Jeg vil ha! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Dersom de ikke hadde vert tørket hadde de jo fortsatt vert druer, og slettes ikke rosiner. Og den røde tråden her var? Que? Jeg bare påpekte at det var fail at rosiner er "Utrørket frukt i boller." Det er vel ikke feil? Rosiner er jo uttørket frukt. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Que? Jeg bare påpekte at det var fail at rosiner er "Utrørket frukt i boller." Alle vet jo at rosiner er uttørkede druer! :dongetit: Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Alle vet jo at rosiner er uttørkede druer! :dongetit: Alle bør også vite at rosiner ikke er godt! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Alle vet jo at rosiner er uttørkede druer! :dongetit: Alle bør også vite at rosiner ikke er godt! Hva snakker dere om. Rett dere opp, snart jul! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Dersom de ikke hadde vert tørket hadde de jo fortsatt vert druer, og slettes ikke rosiner. Og den røde tråden her var? Que? Jeg bare påpekte at det var fail at rosiner er "Utrørket frukt i boller." Det er vel ikke feil? Rosiner er jo uttørket frukt. Uttørket eller utørket? Er de tørket elelr ikke? omfg jeg veita faen jeg vel. Alt jeg veit er at de ser ikke ut som druer, de smaker ikke som druer men at de på et eller annet vis har vert druer. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Alle bør også vite at rosiner ikke er godt! I boller nei. Men for seg selv er de ikke så værst. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er det virkelig bare jeg som foretrekker utørkede druer på flasker, og ikke uttørkede druer i boller? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 okkkkeeyy prophet.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Er det virkelig bare jeg som foretrekker utørkede druer på flasker, og ikke uttørkede druer i boller? ermm.gif Jeg foretrekker druesaften fra druene jeg... ikke de inntørkede skallet... Endret 9. desember 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 jo, ja. Fe får jo en av meg etter jul.. ^^ Eller, vi kan gå å ta piercinger sammen hvertfall. Jeg tar microdermalene mine, og du septumen? =) Deal, så lenge eg ikkje treng å betala for microdermalane dine. Kjem til å akkurat ha råd til meg sjøl og greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg