kanin333 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Da her vi det bekreftet. Kaniner tenker ikke =D Kaniner tenker, men ikke jeg Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ntå.. Har mye å gjøre jeg også.. Rydde rommet Pakke til Brasil =D Rydde PC-rom Jeg har rydde en leilighet, og ingen tur til Brasil jeg Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ntå.. Har mye å gjøre jeg også.. Rydde rommet Pakke til Brasil =D Rydde PC-rom Jeg har rydde en leilighet, og ingen tur til Brasil jeg Jeg skal til Brasil for å ta opptaksprøver til en skole, så jeg gruer meg egentlig... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg skal til Brasil for å ta opptaksprøver til en skole, så jeg gruer meg egentlig... Er ikke det litt stress da? Men lykke til ivartfall ^^ Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg skal til Brasil for å ta opptaksprøver til en skole, så jeg gruer meg egentlig... Er ikke det litt stress da? Men lykke til ivartfall ^^ Det er en bra skole, så jeg tror det er verdt det. Fin Leilighet har vi kjøpt også, 4 rom og 6 bad =D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fin Leilighet har vi kjøpt også, 4 rom og 6 bad =D Hva i helvete skal du med 6 bad? klarer meg fint med ett jeg Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fin Leilighet har vi kjøpt også, 4 rom og 6 bad =D Hva i helvete skal du med 6 bad? klarer meg fint med ett jeg Ett bad til hvert soverom + Felles/Gjestebad + Bad/rom til Hushjelp Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kose? Tja, hvorfor ikke... Nie er ikke hjemme før om endel timer... Stikker du innom da? Ett bad til hvert soverom + Felles/Gjestebad + Bad/rom til Hushjelp Kan jeg spørre hvorfor Brasil da? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Billig å kjøpe leilighet i Brasil, eller? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Her var det liv... eller ikke Endret 9. desember 2008 av Kanin33 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg lever jeg også. Men har en del å gjøre. Så om noen kunne tenke seg å skrive et avsnitt eller to om kastesystemet i India, sier jeg ja takk Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 lever enno.... Gjøøør du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg lever jeg også. Men har en del å gjøre. Så om noen kunne tenke seg å skrive et avsnitt eller to om kastesystemet i India, sier jeg ja takk Betalar du piercingen min på mandag, då? (: Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Betalar du piercingen min på mandag, då? (: Det spørs. Hva slags piercing? =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Septum. Good enough? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kose? Tja, hvorfor ikke... Nie er ikke hjemme før om endel timer... Stikker du innom da? Ett bad til hvert soverom + Felles/Gjestebad + Bad/rom til Hushjelp Kan jeg spørre hvorfor Brasil da? Får betalt husleie av firmaet til fattern der og skolen jeg søker på er en av verdens beste High School Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Septum. Good enough? Destroy him! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Septum. Good enough? Destroy him! Tja. Hvis du først skal ha sånn, så må du ha en jævel av en piercing og. Ikke noe småtteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg