kanin333 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvordan fant du ut det? 43/53 For at du skal treffe en gang er det 4/5. For å treffe 2. gangen på rad så krever det at første gangen er truffet 4/5 * 4/5. For å treffe 3. gangen på rad krever det at du allerede har truffet 2: 4/5 * 4/5 * 4/5. Tuuusen takk! Nå trooor jeg at jeg forsto noe.. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg... klikker... snart........ Telefonen lager pipelyder.. uhu Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Til sannsynlighet foreslår jeg at du bruker formler og begreper fra formelsamlinga. Det gjør det mye lettere etterhvert som oppgavene blir mer kompliserte i fremtiden, selv om det virker unødvendig tungvint i begynnelsen. Heller bruke direkteregning som en kontrollmetode når du er på bærtur eller vil sjekke om svaret er noenlunde riktig. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Til sannsynlighet foreslår jeg at du bruker formler og begreper fra formelsamlinga. Det gjør det mye lettere etterhvert som oppgavene blir mer kompliserte i fremtiden, selv om det virker unødvendig tungvint i begynnelsen. Heller bruke direkteregning som en kontrollmetode når du er på bærtur eller vil sjekke om svaret er noenlunde riktig. Problemet er at jeg ikke kan bruke hjelpemidler på halve prøven.. Ellers hadde det gått greit tror jeg Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ahhh, det er deilig å slippe tentamen i matte. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ahhh, det er deilig å slippe tentamen i matte. Har ikke tentamen jeg heller Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Til sannsynlighet foreslår jeg at du bruker formler og begreper fra formelsamlinga. Det gjør det mye lettere etterhvert som oppgavene blir mer kompliserte i fremtiden, selv om det virker unødvendig tungvint i begynnelsen. Heller bruke direkteregning som en kontrollmetode når du er på bærtur eller vil sjekke om svaret er noenlunde riktig. Problemet er at jeg ikke kan bruke hjelpemidler på halve prøven.. Ellers hadde det gått greit tror jeg Jeg foretrakk den gamle, del 1, del 2 og del 3, alle hjelpemidler tillatt i alle deler og valgfrie oppgaver på del 3. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ja, det var chiiiill. Seks timer til verdens undergang Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tilbake igjen! Skal egentlig på innebandytrening etterpå, men jeg tror jeg dropper det pga. at jeg har vondt i ryggen. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tilbake igjen!Skal egentlig på innebandytrening etterpå, men jeg tror jeg dropper det pga. at jeg ikke gidder. Heh, neida Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Du er slem. Ikke noe julegaver på deg i år hvertfall. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tilbake igjen!Skal egentlig på innebandytrening etterpå, men jeg tror jeg dropper det pga. at jeg ikke gidder. Heh, neida you are evil man Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg får jo ikke uansett, siden jeg er kanin... you are evil man Man? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Man? Human? No? Rabbit? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ja, det var chiiiill. Seks timer til verdens undergang Gratulerer på forhånd, siden jeg sikkert glemmer det i morgen Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Man? Human? No? Rabbit? Yes? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg får jo ikke uansett, siden jeg er kanin... you are evil kanin Man? ok nå da? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Gratulerer på forhånd, siden jeg sikkert glemmer det i morgen Takketakk Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Trond Sollid ring NFF nå!!!! Ring!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg