Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hvordan fant du ut det?

43/53

For at du skal treffe en gang er det 4/5. For å treffe 2. gangen på rad så krever det at første gangen er truffet 4/5 * 4/5. For å treffe 3. gangen på rad krever det at du allerede har truffet 2: 4/5 * 4/5 * 4/5.

Tuuusen takk! :D Nå trooor jeg at jeg forsto noe..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til sannsynlighet foreslår jeg at du bruker formler og begreper fra formelsamlinga. Det gjør det mye lettere etterhvert som oppgavene blir mer kompliserte i fremtiden, selv om det virker unødvendig tungvint i begynnelsen.

Heller bruke direkteregning som en kontrollmetode når du er på bærtur eller vil sjekke om svaret er noenlunde riktig.

Lenke til kommentar
Til sannsynlighet foreslår jeg at du bruker formler og begreper fra formelsamlinga. Det gjør det mye lettere etterhvert som oppgavene blir mer kompliserte i fremtiden, selv om det virker unødvendig tungvint i begynnelsen.

Heller bruke direkteregning som en kontrollmetode når du er på bærtur eller vil sjekke om svaret er noenlunde riktig.

Problemet er at jeg ikke kan bruke hjelpemidler på halve prøven.. Ellers hadde det gått greit tror jeg

Lenke til kommentar

Problemet er at jeg ikke kan bruke hjelpemidler på halve prøven.. Ellers hadde det gått greit tror jeg

Jeg foretrakk den gamle, del 1, del 2 og del 3, alle hjelpemidler tillatt i alle deler og valgfrie oppgaver på del 3.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...