Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Hva skjedde med ØB, LarsP, Skilpadde, JoakimR, Ananas, Hanne:) og Vero_Nica, er de fortsatt aktive på forumet?
LarsP er aktiv som aldri før, men han stakk fra kafeen som alle de andre kvalitetsbrukerne etterhvert som kvaliteten sank ned til det begredelige. Haltan er dessverre borte, og med det forsvant også sarkasmen fra forumet.
Lenke til kommentar

Hvordan skrur jeg på retteprogrammet på word 2007. Den viser ikke røde/grønne/blå streker under ord som er feil lenger. Jeg må manuelt trykke på en spelling and gramar check knapp. Skulle gjerne hatt de strekene tilbake, mye enklere og se feilene som de kommer siden jeg har så mye feil.

Lenke til kommentar
Hvordan skrur jeg på retteprogrammet på word 2007. Den viser ikke røde/grønne/blå streker under ord som er feil lenger. Jeg må manuelt trykke på en spelling and gramar check knapp. Skulle gjerne hatt de strekene tilbake, mye enklere og se feilene som de kommer siden jeg har så mye feil.
Hos meg må jeg ført gå til Review -> Set language og velge språk. Deretter må jeg trykke på på spelling and gramar og velge cancel på dialogboksen som kommer opp før jeg får automatisk stavekontroll. Håper det er til noen hjelp, hvis ikke kan du opprette en post her. Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...