Manuzet Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 må ikke kaniner trene med da? sånn viss dei skal ha spise konkurannse? Vi har ikke spisekonkurranser, for da blir vi feete så dere kaniner sitter bare å regne hvor mye mat dere trenger? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jo! Vi må regne ut hvor mye mat vi skal ha hver dag, og hva sannsynligheten er for at vi får barn ved første parring er. Finn ut ved prøving og feiling. 100 %, formerer seg verre enn Fibonaccirekka. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nå var det vel jeg som skulle teste deg da. Ja, men hvis det er større sannsynlighet for at kulen faller i en pose enn en annen så funker det ikke helt... Anta det er 1/5 sjanse for at en kule faller i pose 1, 4/5 for pose 2. Sannsynlighet for tre på rad i pose 2. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jo! Vi må regne ut hvor mye mat vi skal ha hver dag, og hva sannsynligheten er for at vi får barn ved første parring er. Finn ut ved prøving og feiling. 100 %, formerer seg verre enn Fibonaccirekka. Ikke 100% ivertfall! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Anta det er 1/5 sjanse for at en kule faller i pose 1, 4/5 for pose 2. Sannsynlighet for tre på rad i pose 2. Jeg ga opp.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hva skjedde med ØB, LarsP, Skilpadde, JoakimR, Ananas, Hanne:) og Vero_Nica, er de fortsatt aktive på forumet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hanne:) er her enda,bare ikke på kafen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hva skjedde med ØB, LarsP, Skilpadde, JoakimR, Ananas, Hanne:) og Vero_Nica, er de fortsatt aktive på forumet? Noen er, noen er ikke. De har i alle fall kommet seg fri fra DNFK. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 LarsP holder til på Film og Chelsea-trådene. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hva skjedde med ØB, LarsP, Skilpadde, JoakimR, Ananas, Hanne:) og Vero_Nica, er de fortsatt aktive på forumet?LarsP er aktiv som aldri før, men han stakk fra kafeen som alle de andre kvalitetsbrukerne etterhvert som kvaliteten sank ned til det begredelige. Haltan er dessverre borte, og med det forsvant også sarkasmen fra forumet. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Skilpadde mener jeg at jeg så et innlegg fra for ikke lenge siden. (Ikke at jeg husker hvor) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Et lite gullkorn fra hodet mitt Jeg holder på å lage hot-dog og oppdager til min forskrekelse at det bare er ti brød. og etter det jeg husker har det alltid pleid å være tolv,så leser jeg på pakken. 20% mindre sukker :!: Den var litt morsom. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Anta det er 1/5 sjanse for at en kule faller i pose 1, 4/5 for pose 2. Sannsynlighet for tre på rad i pose 2. Jeg ga opp.. 64/125 Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvordan skrur jeg på retteprogrammet på word 2007. Den viser ikke røde/grønne/blå streker under ord som er feil lenger. Jeg må manuelt trykke på en spelling and gramar check knapp. Skulle gjerne hatt de strekene tilbake, mye enklere og se feilene som de kommer siden jeg har så mye feil. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg ga opp.. 64/125 Hvordan fant du ut det? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Vet ikke om jeg kommer til å takle det når jeg får barn, og de ikke får til de simpleste oppgavene i verden. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Pc på skoln= Ikke Vet ikke om jeg kommer til å takle det når jeg får barn, og de ikke får til de simpleste oppgavene i verden. Sånn er barn vet du Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvordan fant du ut det? 43/53 For at du skal treffe en gang er det 4/5. For å treffe 2. gangen på rad så krever det at første gangen er truffet 4/5 * 4/5. For å treffe 3. gangen på rad krever det at du allerede har truffet 2: 4/5 * 4/5 * 4/5. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Hvordan skrur jeg på retteprogrammet på word 2007. Den viser ikke røde/grønne/blå streker under ord som er feil lenger. Jeg må manuelt trykke på en spelling and gramar check knapp. Skulle gjerne hatt de strekene tilbake, mye enklere og se feilene som de kommer siden jeg har så mye feil.Hos meg må jeg ført gå til Review -> Set language og velge språk. Deretter må jeg trykke på på spelling and gramar og velge cancel på dialogboksen som kommer opp før jeg får automatisk stavekontroll. Håper det er til noen hjelp, hvis ikke kan du opprette en post her. Endret 9. desember 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg