Niqābninja Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Vel, det er ikke forferdelig langt unna. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ja, men egentlig blir det jo 2,4... og det er jo ganske stor forskjell hvis det er så lite vi snakker om Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fikk 4/5 på musikkprøve idag! Hurray. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Da er det jo snakk om nøyaktighet.. 20% kan jo fint være en avrunding av 17% for eksempel Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fikk 4/5 på musikkprøve idag! Hurray. Yay! Jeg har matteprøve i morra om sannsynlighet... Hurray.... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ja, men egentlig blir det jo 2,4... og det er jo ganske stor forskjell hvis det er så lite vi snakker om Uansett blir det 2 om vi runder av etter vanlig standard, som WhiteKnight nevner. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fikk 4/5 på musikkprøve idag! Hurray. Fikk 3/4 på gymprøve i dag! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Fikk 4/5 på musikkprøve idag! Hurray. Yay! Jeg har matteprøve i morra om sannsynlighet... Hurray.... Da får jeg vel teste deg da. Hvis det er ti kuler og to poser. Hvor sannsynlig er det at 3 kuler faller oppi samme pose etter hverandre? Sirslask: Hva gjorde dere for noe? Endret 9. desember 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ja, men egentlig blir det jo 2,4... og det er jo ganske stor forskjell hvis det er så lite vi snakker om Uansett blir det 2 om vi runder av etter vanlig standard, som WhiteKnight nevner. Ja, ok da. Siden alle er så flinke i matte, dere har ikke lyst til å hjelpe meg med sannsynlighet da? Fikk 4/5 på musikkprøve idag! Hurray. Yay! Jeg har matteprøve i morra om sannsynlighet... Hurray.... Da får jeg vel teste deg da. Hvis det er ti kuler og to poser. Hvor sannsynlig er det at 3 kuler faller oppi samme pose etter hverandre? Eeeehm... Hva er sannsynligheten for at de faller i hver da? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Eeeehm... Hva er sannsynligheten for at de faller i hver da? Nå var det vel jeg som skulle teste deg da. Endret 9. desember 2008 av b-real Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Sirslask: Hva gjorde dere for noe? Teori, men nå har ikke jeg noe annet i gym anyways... Hurray for lapp fra legen! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nå var det vel jeg som skulle teste deg da. Ja, men hvis det er større sannsynlighet for at kulen faller i en pose enn en annen så funker det ikke helt... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nå var det vel jeg som skulle teste deg da. Ja, men hvis det er større sannsynlighet for at kulen faller i en pose enn en annen så funker det ikke helt... Samme det. Kaniner trenger ikke matte. Later! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Mattetentamen is over! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ja, men egentlig blir det jo 2,4... og det er jo ganske stor forskjell hvis det er så lite vi snakker om Pirke, kanskje de har fjernet tilsammen 0,4 brød utifra de resterende? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Samme det. Kaniner trenger ikke matte.Later! Jo! Vi må regne ut hvor mye mat vi skal ha hver dag, og hva sannsynligheten er for at vi får barn ved første parring er. Endret 9. desember 2008 av b-real Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Jo! Vi må regne ut hvor mye mat vi skal ha hver dag, og hva sannsynligheten er for at vi får barn ved første parring er. må ikke kaniner trene med da? sånn viss dei skal ha spise konkurannse? Endret 9. desember 2008 av b-real Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Stakk til Azeroth, toodles! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 må ikke kaniner trene med da? sånn viss dei skal ha spise konkurannse? Vi har ikke spisekonkurranser, for da blir vi feete Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Gief stabilt nett, jeg vil også spille online Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg