Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Baah. At du ikke kunne ha vært ferdig en halvtime tidligere, så kunne du nå ha sitti på når jeg drar fra jobb. Men men. Skal nok få til å ralle en tur innom her igjen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Baah. At du ikke kunne ha vært ferdig en halvtime tidligere, så kunne du nå ha sitti på når jeg drar fra jobb. Men men. Skal nok få til å ralle en tur innom her igjen ;)

Crap!

Ew, det er ingenting å gjør her. Alle bare tuller rundt og venter på å få dra hjem.

Lenke til kommentar
Hay, jeg er tilbake fra enda en hektisk dag foran PCen på skolen kun avbrutt av friminutter og turer for å tøse med hun søte i gangen... Noe på gang her eller kan jeg trygt spille WoW?

Det er aldri trygt å spille WoW. WoW ødelegger liv og splitter familier!

Lenke til kommentar
Hay, jeg er tilbake fra enda en hektisk dag foran PCen på skolen kun avbrutt av friminutter og turer for å tøse med hun søte i gangen... Noe på gang her eller kan jeg trygt spille WoW?

True

Lenke til kommentar

True

Har du god selvkontroll og om du ikke blir avhengig så er jo WoW ganske trygt da.

Men er vel ikke så veldig lett det heller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...