Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Baah. At du ikke kunne ha vært ferdig en halvtime tidligere, så kunne du nå ha sitti på når jeg drar fra jobb. Men men. Skal nok få til å ralle en tur innom her igjen Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Med alt det som er gjort obligatorisk på sertifikatet nå, så skal det mye til å slippe unna med mindre enn 25-30k.. Jeg brukte vel 11-12 i min tid. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 yeehheeeeeeeeeeey jEii viiiiL ha 0ooost naaaÅåaååaå ar det noen andre som vi lha? jay har brooon goll, blåååaaaå og kan laga allah fargar. Er det noen som vil ha ost? OST!? I dont like spam! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Baah. At du ikke kunne ha vært ferdig en halvtime tidligere, så kunne du nå ha sitti på når jeg drar fra jobb. Men men. Skal nok få til å ralle en tur innom her igjen Crap! Ew, det er ingenting å gjør her. Alle bare tuller rundt og venter på å få dra hjem. Lenke til kommentar
Galiano :) Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Lillium: C-C-C-C-C-C-COMBOBREAKER! OOOOOOOOOOSTH. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Lillium: C-C-C-C-C-C-COMBOBREAKER! OOOOOOOOOOSTH. Fail. Det er altfor mange "C-C-C"'s. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (Hvis du henter meg klokka 4 that is)Hadde planlagt å hente min skjønne due klokken 1600. JCRacing650: Ro ned. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kan hende vi slutter tidligere forresten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 I haz not Hvilken knapp har du da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kan hende vi slutter tidligere forresten. Så en skal dra nå og sitte å vente utenfor? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kan hende vi slutter tidligere forresten. Så en skal dra nå og sitte å vente utenfor? Dra nå du. Sluttet nå ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Mottatt, slutt ifra 9. Endret 9. desember 2008 av b-real Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hay, jeg er tilbake fra enda en hektisk dag foran PCen på skolen kun avbrutt av friminutter og turer for å tøse med hun søte i gangen... Noe på gang her eller kan jeg trygt spille WoW? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hay, jeg er tilbake fra enda en hektisk dag foran PCen på skolen kun avbrutt av friminutter og turer for å tøse med hun søte i gangen... Noe på gang her eller kan jeg trygt spille WoW? Det er aldri trygt å spille WoW. WoW ødelegger liv og splitter familier! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Lillium: C-C-C-C-C-C-COMBOBREAKER! OOOOOOOOOOSTH. Troll.. Interesser: jeg tipper at hvis du er her, så er det for å finne ut hvor jeg bor, og hva jeg heter, så du kan gi meg juling.... http://www.gulesider.no/telefonkatalogen/C...t=0&index=1^ jeg tror jeg vet hvor du bor Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hay, jeg er tilbake fra enda en hektisk dag foran PCen på skolen kun avbrutt av friminutter og turer for å tøse med hun søte i gangen... Noe på gang her eller kan jeg trygt spille WoW? Det er aldri trygt å spille WoW. WoW ødelegger liv og splitter familier! True Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hay, jeg er tilbake fra enda en hektisk dag foran PCen på skolen kun avbrutt av friminutter og turer for å tøse med hun søte i gangen... Noe på gang her eller kan jeg trygt spille WoW? Det er aldri trygt å spille WoW. WoW ødelegger liv og splitter familier! True Har du god selvkontroll og om du ikke blir avhengig så er jo WoW ganske trygt da. Men er vel ikke så veldig lett det heller. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Har du god selvkontroll og om du ikke blir avhengig så er jo WoW ganske trygt da.Men er vel ikke så veldig lett det heller. Ikke noe internett er bra.. *avhengig av diskusjon* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg