Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

FAIL!

1) Jeg kler på meg varme klær når det er kaldt.

2) Jeg vet hva det vil si å fryse.

3) Jeg legger meg ikke ned på bakken og banker hender, føtter og hode i bakken når jeg blir sur.

4) Jeg syns ikke guttelus er ekkelt.

5) Jeg vet hva sex er, og jeg hyler ikke æsj når noen musser.

6) Jeg sitter ikke lenger i barnesete når jeg kjører bil.

7) Å bake er ikke lenger det samme som å prøve å få kjøkkenet HELT hvitt med mel.

8) Jeg kom ikke på mer. Men 7 er et hellig tall og burde være nok relevante punkter.

1: Det heter NUSSER og ikke "musser"

2: Jeg er ikke helt overbevist om at ditt 7. argument medfører riktighet. Kanskje ikke like ille lenger da.

3: Jeg tenkte mest på utseendemessig jeg da.

L4r5: Sats på lappen og tenk fornuftig

Hvor mye koster egentlig lappen nå om dagen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1: Det heter NUSSER og ikke "musser"

2: Jeg er ikke helt overbevist om at ditt 7. argument medfører riktighet. Kanskje ikke like ille lenger da.

3: Jeg tenkte mest på utseendemessig jeg da.

1) MUSSER!

2) Joda. Nå fokuserer jeg på hvor mye deig jeg kan få i meg uten å bli syk. Eventuelt hvor mye likør man kan helle over kaka før den smaker bajs.

3) Hva mente du med det? O_o Jeg har kanskje ikke modellpupper, men jeg har faktisk pupper. Og jeg er nesten like høy som deg. o_O

Lenke til kommentar
1) MUSSER!

2) Joda. Nå fokuserer jeg på hvor mye deig jeg kan få i meg uten å bli syk. Eventuelt hvor mye likør man kan helle over kaka før den smaker bajs.

3) Hva mente du med det? O_o Jeg har kanskje ikke modellpupper, men jeg har faktisk pupper. Og jeg er nesten like høy som deg. o_O

1: NUSSER!!!!!!!111111oneoneone

2: Høres fortsatt ut som du har din barnslige glede i behold hvertfall. :p

3: På bildet jeg så i går så var det ikke tvil om hvem som var deg hvertfall. :wee:

Ca. lønnen til nie, ++.

Da tror jeg at jeg bare legger til side noe til den og så bruker jeg resten. Så tar jeg heller lappen ut på våren eller sommeren eller noe. Da blir det litt mer kos nå i jula.

Lenke til kommentar
Kommer helt ann på hvor du tar den. Betalte 6K for min lapp ^__^
*Stirre på*

"Hva faen gjør du her?? *mumle*"

*geipe til*

Jeg fikk lov til å være her før deg I tell you!

Kommer helt ann på hvor du tar den. Betalte 6K for min lapp ^__^
Når og hvor tok du lappen? Og er du et slags supermenneske som egentlig bare trengte å kjøre opp?
Hihi, jeg hadde verdens beste kjørelærer som hadde mer interesse å kikke på damer når en drev å kjørte rundt i byen på kjøretimene.

Når det kom til betaling av regning så betalte en 6K..ca halvparten eller noe slikt og så hørte en aldri noe mer ifra min kjære kjørelærer så...well..en endte opp med 6K :wee:

Traff han til stadighet på Sortland kjørende rundt med elver og han hilste så vennlig så bare det og en har slått av mang en prat siden og han har ikke nevnt det i det hele tatt så...jah.. 6000kr 4meeeeeewwwiiiwii

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Faen. Punga ut med omtrent 19 høvdinger for lappen og da hadde jeg minimalt med kjøretimer, teori osv. Det var 2,5 år siden. Men men. Det er billig med tanke på at den forhåpentligvis varer livet ut... med mindre jeg blir drept i morgen. da hadde det vært jævlig waste of moneyh egentlig. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Får se om jeg får tia. Lillebror skal hentes på flyplassen i halv 4-tia. Hvor står du og venter Lillium?

...

Eller var det ikke ment til meg? :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...