L4r5 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Cisco er skikkelig kos å konfe. Har sitti i fylla og konfa cisco rett og slett fordi jeg hadde lyst et par ganger. Desverre har jeg ikke tilgang til noen lab lenger. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Prøveeksamen, det er en øvelse til eksamen.. vi skal ha to slike prøver Hvilket år går du? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tiende Ser egentlig ikke slik ut. Jeg går også i tiende, men jeg ser ut som om jeg er 12. Er det ikke litt tidlig å ha prøveeksamen? Vi skal ikke ha det før til våren. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Cisco er skikkelig kos å konfe. Har sitti i fylla og konfa cisco rett og slett fordi jeg hadde lyst et par ganger. Desverre har jeg ikke tilgang til noen lab lenger. Når man har WCS så trenger man ikke konfe. Plugg aksesspunktene i veggen og konfigen dyttes ut, helt "automagisk"! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ok, denne eller denne? Tv'en skal etter planen brukes mest til spill, for så film så hvis noen har noen forslag si gjerne i fra. Bra begge de der så vidt jeg vet. Litt mer input-lag på LCDen, men den har game-mode så da går det nok greit. Usikker på hva jeg ville gått for, skal handle TV over nyttår tenkte jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Når man har WCS så trenger man ikke konfe. Plugg aksesspunktene i veggen og konfigen dyttes ut, helt "automagisk"! Joda... Sikkert svært enkelt og greit det. But where's the fun in that? Det er jo CLI'en som er moroa da. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ok, denne eller denne? Tv'en skal etter planen brukes mest til spill, for så film så hvis noen har noen forslag si gjerne i fra. Bra begge de der så vidt jeg vet. Litt mer input-lag på LCDen, men den har game-mode så da går det nok greit. Usikker på hva jeg ville gått for, skal handle TV over nyttår tenkte jeg. Tester sier at Game-Moden jo funker fint, og har lest om flere anmeldere som er storfornøyd med Samsungen etter å ha spilt en del på den. Problemet for min del er i og for seg om Samsungen er verdt de ekstra 2 lappene, noe jeg virker å bikke mot mer og mer. Dessuten har den 4 HDMI utganger og en god del andre tilkoblings-muligheter, pluss at den er Full HD (hvis jeg da noen gang skulle ville se bilder på den..). Tror rett og slett Samsungen vil lønne seg mer på lang sikt. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fysikk er gøy! That's right!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tiende 10'nde? Down boy,down. (ja,jeg kjeder meg) Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tiende Ser egentlig ikke slik ut. Jeg går også i tiende, men jeg ser ut som om jeg er 12. Er det ikke litt tidlig å ha prøveeksamen? Vi skal ikke ha det før til våren. Åå? Hvorfor ikke?;p Nei, vi skal ha en til våren og:) Tiende 10'nde? Down boy,down. (ja,jeg kjeder meg) Og hva mener du med det? x) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nå sjekka jeg akkurat kontoen. Lite til intet håp om at det var noe der. I følge utbetalingsdatoer så skal jeg ikke ha noe før den 17. Men så, plutselig, blei jeg veldig i shoppehumør! Jeg har tilogmed fått mye mer enn jeg håpa på! Så da er spørsmålet om jeg skal være fornuftig, kjøpe ny data, tenke på lappen, kjøpe meg en ordentlig TV, gå berserk på polet, handle gaver i vilden sky eller en blanding av alt sammen... Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Da er det fake DHL-budet uniformert og klart.. Herregud jeg gleder meg!! :!: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1045571 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Alt sammen. Absolutt alt sammen. Det skal jeg i morgen, da tikker det nesten 20k inn på konto. O' store glede. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Alt sammen. Absolutt alt sammen. Det skal jeg i morgen, da tikker det nesten 20k inn på konto. O' store glede. ^^Jeg tror ikke jeg kan ta alt sammen. Du har forresten ikke forandra deg noe siden ca. barnehage-alder har jeg funnet ut. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Når man har WCS så trenger man ikke konfe. Plugg aksesspunktene i veggen og konfigen dyttes ut, helt "automagisk"! Joda... Sikkert svært enkelt og greit det. But where's the fun in that? Det er jo CLI'en som er moroa da. We don't have time for fun. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Du har forresten ikke forandra deg noe siden ca. barnehage-alder har jeg funnet ut.FAIL!1) Jeg kler på meg varme klær når det er kaldt. 2) Jeg vet hva det vil si å fryse. 3) Jeg legger meg ikke ned på bakken og banker hender, føtter og hode i bakken når jeg blir sur. 4) Jeg syns ikke guttelus er ekkelt. 5) Jeg vet hva sex er, og jeg hyler ikke æsj når noen musser. 6) Jeg sitter ikke lenger i barnesete når jeg kjører bil. 7) Å bake er ikke lenger det samme som å prøve å få kjøkkenet HELT hvitt med mel. 8) Jeg kom ikke på mer. Men 7 er et hellig tall og burde være nok relevante punkter. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 L4r5: Sats på lappen og tenk fornuftig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Musser? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Musser?Også kalt susser. Som i trutemunner og lepper som møtes. 8D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg