Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, denne eller denne?

Tv'en skal etter planen brukes mest til spill, for så film så hvis noen har noen forslag si gjerne i fra.

Bra begge de der så vidt jeg vet. Litt mer input-lag på LCDen, men den har game-mode så da går det nok greit. Usikker på hva jeg ville gått for, skal handle TV over nyttår tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Ok, denne eller denne?

Tv'en skal etter planen brukes mest til spill, for så film så hvis noen har noen forslag si gjerne i fra.

Bra begge de der så vidt jeg vet. Litt mer input-lag på LCDen, men den har game-mode så da går det nok greit. Usikker på hva jeg ville gått for, skal handle TV over nyttår tenkte jeg.

Tester sier at Game-Moden jo funker fint, og har lest om flere anmeldere som er storfornøyd med Samsungen etter å ha spilt en del på den.

Problemet for min del er i og for seg om Samsungen er verdt de ekstra 2 lappene, noe jeg virker å bikke mot mer og mer.

Dessuten har den 4 HDMI utganger og en god del andre tilkoblings-muligheter, pluss at den er Full HD (hvis jeg da noen gang skulle ville se bilder på den..).

Tror rett og slett Samsungen vil lønne seg mer på lang sikt.

Lenke til kommentar
Tiende :)

Ser egentlig ikke slik ut. Jeg går også i tiende, men jeg ser ut som om jeg er 12. :wee:

Er det ikke litt tidlig å ha prøveeksamen? Vi skal ikke ha det før til våren.

Åå? Hvorfor ikke?;p

Nei, vi skal ha en til våren og:)

Tiende :)

10'nde?

Down boy,down.

(ja,jeg kjeder meg)

Og hva mener du med det? x)

Lenke til kommentar

Nå sjekka jeg akkurat kontoen. Lite til intet håp om at det var noe der. I følge utbetalingsdatoer så skal jeg ikke ha noe før den 17.

Men så, plutselig, blei jeg veldig i shoppehumør! :D Jeg har tilogmed fått mye mer enn jeg håpa på! :w00t:

Så da er spørsmålet om jeg skal være fornuftig, kjøpe ny data, tenke på lappen, kjøpe meg en ordentlig TV, gå berserk på polet, handle gaver i vilden sky eller en blanding av alt sammen...

Lenke til kommentar
Du har forresten ikke forandra deg noe siden ca. barnehage-alder har jeg funnet ut.
FAIL!

1) Jeg kler på meg varme klær når det er kaldt.

2) Jeg vet hva det vil si å fryse.

3) Jeg legger meg ikke ned på bakken og banker hender, føtter og hode i bakken når jeg blir sur.

4) Jeg syns ikke guttelus er ekkelt.

5) Jeg vet hva sex er, og jeg hyler ikke æsj når noen musser.

6) Jeg sitter ikke lenger i barnesete når jeg kjører bil.

7) Å bake er ikke lenger det samme som å prøve å få kjøkkenet HELT hvitt med mel.

8) Jeg kom ikke på mer. Men 7 er et hellig tall og burde være nok relevante punkter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...