Snytefant Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Du ser trøtt ut, spill mer WoW. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 "Du ser trøtt ut, spill mer WoW." Spiller masse jeg Tho har jeg søvnproblemer, så uansett om jeg legger meg klokka 23, så kan jeg ligge våken til 5-6 Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Aah, kjipt. Spill enda litt mer da Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Lulz. Neh, spiller det jeg trenger. Sitter på msn/skype, snakker med folk og ser på anime Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Trener du? Bruker du mye energi om dagen? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Løper en del rundt på jobb. Sitter lenge å venter på buss for så å vente enda lenger på at bussen skal komme hjem. Deretter er det middag og jeg er trøtt. Spiser nesten ikke lenger pga søvnmangelen Og slik har det vært de siste 5-7 månedene Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Du trenger noen til å redde deg Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Sounds like an offer.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 God lunsj folkens! Jeg har slengt ut 2 aksesspunkter i dag, ett stil står for tur ganske snart. Nå er hele campus dekt, nå er det bare å få opp tettheten. \o/ Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg har hatt prøve eksamen idag, og jeg fikk 5 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 : Hvorfor er avataren min endret på hjemme pcn, men ikke på den bærbare som jeg bruker nå?Fordi din gamle avatar forsatt ligger i nettleserens sin cach og oppdateres ikke. Har du problemer med at den ikke oppdateres så trykk CTRL+F5 så laster nettleseren din hele sideinformasjonen med alt av bilder ifra scratch Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg har hatt prøve eksamen idag, og jeg fikk 5 Bestem deg. Hadde du prøve eller hadde du eksamen? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Walk the liiiine! Skal til tattoøren om 3 timer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 God lunsj folkens! Jeg har slengt ut 2 aksesspunkter i dag, ett stil står for tur ganske snart. Nå er hele campus dekt, nå er det bare å få opp tettheten. \o/ Hva slags HW kjører dere? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 God lunsj folkens! Jeg har slengt ut 2 aksesspunkter i dag, ett stil står for tur ganske snart. Nå er hele campus dekt, nå er det bare å få opp tettheten. \o/ Noen av våre har det gøyalt med å bare forsvinne Plutselig får vi telefoner fra fylket ;"Hei, er 3 punkter vi ikke finner. Sjekke dem?" Så får vi adressene på dem, ingen anelse om hvor de er, og deretter, må jeg løpe rundt på hele skolen for å finne dem Koselig XD Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 God signalstyrke på hele bruket her hadde vært fint. Nikka, komme hit å sette opp noen aksesspunkter her også? Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg har hatt prøve eksamen idag, og jeg fikk 5 Bestem deg. Hadde du prøve eller hadde du eksamen? Prøveeksamen, det er en øvelse til eksamen.. vi skal ha to slike prøver Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fordi din gamle avatar forsatt ligger i nettleserens sin cach og oppdateres ikke. Har du problemer med at den ikke oppdateres så trykk CTRL+F5 så laster nettleseren din hele sideinformasjonen med alt av bilder ifra scratch Ooh, takk Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Noen av våre har det gøyalt med å bare forsvinne Plutselig får vi telefoner fra fylket ;"Hei, er 3 punkter vi ikke finner. Sjekke dem?" Så får vi adressene på dem, ingen anelse om hvor de er, og deretter, må jeg løpe rundt på hele skolen for å finne dem Koselig XD Jeg antar at dere har bruk for: a) Utstyr fra Cisco b) Cisco WLC, WCS og LWAPP. <@:=) Endret 9. desember 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg