n4w Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Essa. Nattmat er bedre. Men nå som jeg tenker meg om, så er kalkun utrolig god nattmat. Helst natta etter at den har vært på middagsbordet. Bare stå og maule ivei fra kjøleskapet... Noen som er usikker på hva å "maule" er for noe? Det er i så fall å f.eks spise pålegg rett fra pakken. Eller små kald kylling. Det er utrolig deilig som nattmat Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Mauling når man kommer hjem fra fest er digg. Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Hadde man bare hatt kylling og kalkun i kjøleskapet hver dag så Men da hadde man kanskje blitt lei det : Hvorfor er avataren min endret på hjemme pcn, men ikke på den bærbare som jeg bruker nå? Endret 9. desember 2008 av iRipley Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Eller små kald kylling. Det er utrolig deilig som nattmat Hvorfor må kyllingene være små? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nå skulle du komme med bildet ditt da "SKUFFA" Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nå skulle du komme med bildet ditt da "SKUFFA" Haha :!: Btw: Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hadde man bare hatt kylling og kalkun i kjøleskapet hver dag så Men da hadde man kanskje blitt lei det Sant nok Eller små kald kylling. Det er utrolig deilig som nattmat Hvorfor må kyllingene være små? Fordi... uh... derfor. Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Små kyllingbiter smaker bedre. Sånn er det bare Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 : Hvorfor er avataren min endret på hjemme pcn, men ikke på den bærbare som jeg bruker nå? Høyreklikk --> Oppdater bilde. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 I Norge spiser man ikke kylling.. Man spiser broilere.. Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Høyreklikk --> Oppdater bilde. Høyreklikke på avataren min? Der var det ikke et oppdater bilde valg(Firefox) Endret 9. desember 2008 av iRipley Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 I Norge spiser man ikke kylling.. Man spiser broilere.. Slike broilere? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 I Norge spiser man ikke kylling.. Man spiser broilere.. Slike broilere? Sånne har jeg lyst til å anskaffe meg en uke eller noe Er jo absolutt ikke slik jeg har lyst til å gå til vanlig Men som sagt, hadde vært morsomt å gå slik en uke x) Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Da får du nok ett par spesielle blikk Endret 9. desember 2008 av iRipley Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) I Norge spiser man ikke kylling.. Man spiser broilere.. Slike broilere? edit: broiler brukes i mange sammenhenger som definisjon på sammenvokste øyenbryn. Et annet ord for sammenvokste øyenbryn er monobryn. Mono etter det.. øh.. betyr i alle fall 1...tror jeg edit2: shit. Ble vist et svar på eget innlegg det de. Men men. Si ifra dersom det ikke går an, så skal jeg skrive noe annet vettugt her. Endret 9. desember 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 I Norge spiser man ikke kylling.. Man spiser broilere.. Slike broilere? Sånne har jeg lyst til å anskaffe meg en uke eller noe Er jo absolutt ikke slik jeg har lyst til å gå til vanlig Men som sagt, hadde vært morsomt å gå slik en uke x) Nei, det hadde det ikke! Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Smaken er som baken Hva skjer i kaféen i dag? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Ikke noe xD Endret 9. desember 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg