Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

God morgen ja. Akkurat, for 40 minutter siden, kommet på jobb og sitter og gjesper. Har vært skikkelig langhelg grunnet sjukdom og nå sitter jeg og installerer en pc ved hjelp av 6 cd-er igjen etter at ghost-imaget vårt tok kvelden. Og for hver jævla gang jeg gjør en innsats for å prøve å fikse det, blir jeg avbrutt av noen som kun må låne den i 2 timer....det er 4 dager siden. Og lur som jeg var, noterte ikke opp hvem det var, fordi jada lover å komme rett etterpå. Eneste løsning blir å sperre pcn fra nettet for å så vente på at vedkommende kommer og vil ha igjen nettet. Bedritent system sa du?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nei tentamen var ikke tider. Eneste bra var norsktentamener. 12 sider kladd og 11 renskriving, men så fikk jeg alltid bra karakter der da. :innocent:

Lenke til kommentar

Okei.. Først sendte vi ham dette brevet;

post-68079-1228810700_thumb.jpg

Han fortalte om det fullstendig oppspilt og sjokket, altså gått 100% på limpinnen.

Deretter brukte vi endel timer på jobben til han ene, med kuttemaskiner, folier, farge, alurør og skruer, og produserte denne(selve stolen kjøpte vi, den har lydinnganger og høyttalere);

post-68079-1228810734_thumb.jpg

Som blir levert på døra av et bud, sammen med denne:

post-68079-1228810748_thumb.jpg

edit: øverste pute til venstre er navnet hans i gullskrift :p

Noen andre enn meg som tror dette blir epic? :D

Endret av toth
Lenke til kommentar
fytti rakkern det hadde vært deilig å bare lagt hodet ned igjen på puten idag tidlig... uff

Kjenner den følelsen altfor godt. Kjørte en allnighter til en prøve i dag tidlig, og nå måtte jeg droppe forelesningen for å få 2 timer til å lese til en miniprøve i et annet emne. Ca. 6 timer igjen til jeg kan hvile hodet på puta.

Angående tentamener/eksamener kjempet jeg mot klokken hver gang, for å klare en stil på mellom 3 og 4 sider. Rimelig misunnelig på de som fikk kose seg med PC. Skrive skitfort, redigere og flytte rundt på teksten uten å måtte kladde først osv., og dra hjem i 11-12 tida med en lengre stil enn meg.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Herregud, jeg elsker usenet<3

Hva skjer her i gården 'a?

Hva er egentlig greie med "usenet" ? Var innom usenet.no og leste litt nå, men hvorfor er dette så fantastiske greier? Er så mye "greske" dataord at jeg ga opp:)

Hva nytte kan etc. jeg få av det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Huset til min Onkel Ole brant ned inatt...

Ellers så spiser jeg salat og ser på Disney.(eh...jeg meneer leser til exphil-examen)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...