j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Opplevde senest på jobb i dag at XP SP2 grisetryna på et helt nytt oppsett =/Det er så kjipt når man endelig skal ha et "nytt og rent og raskt og fint" system igjen og det klikker. Med en gang. Nja, altså, på jobb er det ikke så viktig, for det er ikke min egen maskin.. Var vel en grunn til at jeg flyttet meg bort fra MS-platformen for over et år siden, og kun bruker det der jeg tvinges til å bruke det. --- Så, hva skjer i kveldens mulm og mørke? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ok, satte i driver cd-en til spilleren min nå. "Your version of Windows is not supported, please upgrade to SP2 or later versions..." JEG FÅR JO IKKE OPPGRADERT! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 God kveld! Om nom, har klart å få normal spiserytme igjen \o/ it feels great. I always forget to eats. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ok, satte i driver cd-en til spilleren min nå. "Your version of Windows is not supported, please upgrade to SP2 or later versions..." JEG FÅR JO IKKE OPPGRADERT! Prøv en gang til. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Prøv en gang til. Jeg har prøvd å oppgradere til SP2 mange ganger på denne maskinen jeg... den feiler alltid =/ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg har prøvd å oppgradere til SP2 mange ganger på denne maskinen jeg... den feiler alltid =/ Tror dette er feilen din, prøv denne isteden Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Noen som tilfeldigvis kan mye om spektroskopi? Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Ah, jeg har fri i morgen og på fredag. Skal på fjellet for å gå på ski. Endret 16. januar 2008 av Enojo Lenke til kommentar
K.. Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Noen som tilfeldigvis kan mye om spektroskopi? Kjemi? Nam! \o/ Send en PM så kanskje jeg vet noe. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg har prøvd å oppgradere til SP2 mange ganger på denne maskinen jeg... den feiler alltid =/ Tror dette er feilen din, prøv denne isteden Altså, mrbjoern er alt ganske flink, og bruker begge delene. Mer kan vi ikke kreve, men han gjør ihvertfall et hederlig forsøk (: Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Noen som tilfeldigvis kan mye om spektroskopi? MASSE! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor hva er det? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Noen som tilfeldigvis kan mye om spektroskopi? Spektroskopi er en fellesbetegnelse på målemetoder som baserer seg på at atomer kan ta opp og sende fra seg elektromagnetisk energi. Grunnstoffer kan identifiseres fordi hvert grunnstoff har sin egen karakteristikk over hvilke bølgelengder av elektromagnetisk stråling stoffet kan ta opp eller sende fra seg. Ved spektroskopi ser observatøren lysets spektrum, altså et bilde av lysets spektrallinjer. Hvis dette bildet registreres på f.eks. film eller bildebrikke, betegnes prosessen som spektrografi, og det blir mulig å registrere ikke bare synlig lys, men også ultrafiolett og infrarødt lys. Også bølgelengder utenfor lysets - fra gammastråling til radiobølger - kan spektralanalyseres med spektrografer. Wikipedia Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 *snip* Wikipedia forstår du selv det du nettop la ut? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 *snip* Wikipedia forstår du selv det du nettop la ut? Ja faktisk... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Second Life på TV! ser på det jeg og Ja faktisk... lyst til og gi en rask forklaring? hadde vært greit og forstå det Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Lulz! Noen som inviterte til kembo msn-samtale just nu. :!: Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 haha på CSI? så det elsker CSI Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Elsker Second Life. LasVegas er også kult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg