Ballus Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) HEY, JEG eier deg:*bilde* You said whut? Det er ikke mitt real name btw Endret 8. desember 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 HEY, JEG eier deg:*bilde* You said whut? Det er ikke mitt real name btw What? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Omfg. Det føles som om jeg faktisk er verdt noe. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 HEY, JEG eier deg:*bilde* You said whut? Det er ikke mitt real name btw JEG EIER MRBJORN Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 JEG EIER MRBJORN Du har 1 ny notifikasjon, og jeg har dobbelt så mye penger som deg. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvem er det som er på det store bildet? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 JEG EIER MRBJORN Du har 1 ny notifikasjon, og jeg har dobbelt så mye penger som deg. Men jeg har mange flere pets jeg kan selge enn deg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Omfg. Det føles som om jeg faktisk er verdt noe. Ikke for å være plagsom, men kan jeg spørre om du skal ha nynorsk eller dialekt i signaturen din? Bare har lurt på det litt Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Men jeg har mange flere pets jeg kan selge enn deg... Med tap? lol. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Omfg. Det føles som om jeg faktisk er verdt noe. Ikke for å være plagsom, men kan jeg spørre om du skal ha nynorsk eller dialekt i signaturen din? Bare har lurt på det litt Jeg tror nok det er Bergens-dialekt Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) bjørnen. Som Julenisse, skal jeg gi bjørnen en saks til jul! Endret 8. desember 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Og da våger jeg og spørre, hva med meg? Wici, er du gutt eller jente? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Meg da? Ta det litt rolig her da!! For faen. Kan da ikke bare...gi bort sakser i hytt og gevær. Makan til respekt ovenfor andre mennesker altså. Herrejesus. Ballus: Jeg er en jente. Endret 8. desember 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Julenissen gir gaver til alle snille barn! *peke på seg selv* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Som Julenisse, skal jeg gi bjørnen en saks til jul! Som Bjørnen kan jeg love deg at håret vil blekes helt hvit, og farges rosa etter jul. Så da blir det adskillig værre. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Meg da? Ta det litt rolig her da!! For faen. Kan da ikke bare...gi bort sakser i hytt og gevær. Makan til respekt ovenfor andre mennesker altså. Herrejesus. Jeg vil ikke ha saks Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Julenissen gir gaver til alle snille barn! *peke på seg selv* Missforståelse: Du er KANIN, ikke barn. Forstår du? KAAANIIIIIN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg