Catkin Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ikke si hva jeg skal gjøre, Mrbjoern Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Gawd, jeg hater å stå opp før 9 :| Har du stått opp alleredet? Sto opp 6 i dag og står opp 6 i morra. Grunnen til at jeg ikke svarte på MSN var at jeg var på skolen. Fornøyd nå? Jeg står opp tidlig, jeg er på skolen, jeg røyker ikke, jeg drikker ikke, jeg spiser ikke, jeg er ikke lykkelig og jeg har bestilt time til legen for å få hjelp. ARE YOU HAPPYTARDS NOW WORLD?! HUH?! HUH?! HUH?! Ehm.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Now I don’t know, and it’s hard to explain But it seems like things are just kind of insane Because the world is crying But nobody’s listening So please leave a message on my cell phone I see bullets getting better Biblical weather And that guy on TV is like a total asshole Who are you wearing tonight? Celebrity fundraiser, tight! Black ties making wrongs right How’s your social Band-Aid? I don’t know much I don’t know too much But I know this Shit is fucked up! I guess it’s all about the dream The ends justify the means You know it’s all about the dream The ends justify the means Now thank god for the media, for saving the day Putting it all into perspective in a responsible way With more celebrity news Typical bullshit views I think we’re losing this fight Sponsored by Bud Light And now we’re rockin’ the casbah And taking the flak The genie’s out of the bottle, and we can’t put it back All this stuff It’s overwhelming my brain Can you see the storm comin’? It’s coming this way I don’t know much I don’t know too much But I know this Shit is fucked up! I guess it’s all about the dream The ends justify the means You know it’s all about the dream The ends justify the means Shopping Sprees, RPG’s Ecstasy Atrophy Genocide Pimp my ride Politize Euphemize Injustice everywhere Apathy I don’t care Hurricanes Climate change Huh! Therapy, I won’t tell Rehab and LOL Worldwide calamity TV Reality Euthanize, supersize Death squads and boob jobs VIP infamy Gratify instantly I don’t know much I don’t know too much I don’t know much I don’t know too much Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ikke si hva jeg skal gjøre, Mrbjoern Jeg mener fremdeles det at man burde snakke med den peronen det gjelder, før man uttaler seg om hva den personen mener. Og akuratt det er jeg vel ikke helt alene om... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Even bether; When cops are taking care of business I can understand But the L.A. story‘s gone way out of hand Their acts of aggression, they say they‘re justified But it seems an obsession has started from the inside They‘re shooting anyone who even tries to run They‘re shooting little kids with toy guns Take it to a jury but they don‘t give a damn Because the one who tells the truth is always the policeman Beat all the niggers Beat whoever you see Don‘t need a reason (We‘re) L.A.P.D. The city of L.A. feels like a prison With helicopters overhead and bullets whizzing by Martial law ain‘t no solution Police brutality‘s just social pollution Beat all the white trash Beat whoever you see Don‘t need a reason (We‘re) L.A.P.D. They say they‘re keeping the peace But I‘m not buying it because a billy club ain‘t much of a pacifier “Protecting your freedom” Now that‘s just a lie It‘s an excuse for power that‘s more like an alibi Law and order doesn‘t really matter When you‘re the one getting bruised and battered You take it to a jury, they‘ll throw it in your face Because justice in L.A. comes in a can of mace Beat all the niggers Beat whoever you see Don‘t need a reason (We‘re) L.A.P.D. Jævlig realistisk sang da Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ikke si hva jeg skal gjøre, Mrbjoern Jeg mener fremdeles det at man burde snakke med den peronen det gjelder, før man uttaler seg om hva den personen mener. Og akuratt det er jeg vel ikke helt alene om... Jasså? Det er ganske selvmotsigende. Jeg har et perfekt eksempel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) På kva for ei side av kva då? Hovudet? Microderrmals, that is. Endret 8. desember 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jasså? Det er ganske selvmotsigende. Jeg har et perfekt eksempel. Å? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Forklar det for oss mindreverdige da, KC. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jasså? Det er ganske selvmotsigende. Jeg har et perfekt eksempel. Vet du. Jeg gidder ikke krangle forran masse uintresserte brukere. Om jeg blir stemplet som feig eller noe annet nå, bryr meg ikke. MSN ftw. På kva for ei side av kva då? Hovudet? Microderrmals, that is. På høyresiden av magen. mellom hoften og ribbene, om du skjønner? =) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 ARE YOU HAPPYTARDS NOW WORLD?! HUH?! HUH?! HUH?! Ja. På høyresiden av magen. mellom hoften og ribbene, om du skjønner? =) Picz or it didn't happen. Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Tnå, dere er lite barnslige da. Også rett før jul og greier. Man må jo være glad i hverandre, og SPESIELT før jul. *Hive blomster og myrra og gudvethva rundt seg* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ballus: Bilder kommer når jeg en gang får tatt de. Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Da er tiden snart inne for mitt første julebord, og i den anledning lurte jeg på hvordan man kler seg Dress, eller noe mer vanlig? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Da er tiden snart inne for mitt første julebord, og i den anledning lurte jeg på hvordan man kler seg Dress, eller noe mer vanlig? Har hørt det er ganske vanlig at menn ikler seg kjole, og kvinner dress. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Da er tiden snart inne for mitt første julebord, og i den anledning lurte jeg på hvordan man kler seg Dress, eller noe mer vanlig? Har hørt det er ganske vanlig at menn ikler seg kjole, og kvinner dress. Tullegutt. Gå og sug deg Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Har hørt det er ganske vanlig at menn ikler seg kjole, og kvinner dress. Det det går i her i gården også. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ballus: Bilder kommer når jeg en gang får tatt de. Yay! Wiciwato: Det klarer jeg ikke, men du kan få den oppgaven om du vil? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ballus: Bilder kommer når jeg en gang får tatt de. Yay! Wiciwato: Det klarer jeg ikke, men du kan få den oppgaven om du vil? Kanskje. Leier meg ut for 50,- dagen. 55,- på Julaften. PM me! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg