Hashtægg Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Srsly? Ja. Jeg og Skarstad er homser <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Gawd, jeg hater å stå opp før 9 :| Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Gawd, jeg hater å stå opp før 9 :| Har du stått opp alleredet? Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvor i all verden er Skarstard blitt av Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Finn en feil!! (Ja, jeg må.) Finn den, du. Hvor i all verden er Skarstard blitt av b4nnz Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Ja. Jeg og Skarstad er homser <3 Awzum. Finn den, du. Fant den!!!! Endret 8. desember 2008 av Ballus Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Finn en feil!! (Ja, jeg må.) Ett punktum for mye etter "stad"? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Skal se på 71°nord nå. Og siden det er jeg som er Julenissen, så oppfordrer jeg dere til å gjøre det også, jo mindre dere vil ha doruller til jul. Endret 8. desember 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jo, du er 15, du sa du går på ungdomskolen i stad.. Du kan ikke være 16. Finn en feil!! (Ja, jeg må.) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg klarer ikke å bli gretten av køddet deres : --- DDD Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Har du problemer med å telle Kaninsen? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg klarer ikke å bli gretten av køddet deres : --- DDD *Gjøre deg gretten* Nikka: Ja, jeg kan bare telle til 1! Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Herregud, Mrbjoern skal ha dermaler på den ENE siden. SKJØNNER han ikke at det ikke går? Symmetri? Så jeg skal male sorte prikker der det skulle vært dermaler. Mens han sover. Da kan jeg forsyne av andre saker og. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vi har en vinner! Yaaay! (Sier jeg som får 3/4 i norsk...) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Scorpions er kjekke greier. Engelske ISPer e'kke enige. Hæ? http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7770456.stm A decision by a number of UK internet providers to block a Wikipedia page showing an image of a naked girl has angered users of the popular site. The blocked page of the online encyclopaedia shows an album cover of German heavy metal band Scorpions, released in 1976. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Microdermals? Haha, da må han nok vente en stund. Eplefe lar ham nok ikke ta dem på HoP. ^^, Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Gawd, jeg hater å stå opp før 9 :| Har du stått opp alleredet? Sto opp 6 i dag og står opp 6 i morra. Grunnen til at jeg ikke svarte på MSN var at jeg var på skolen. Fornøyd nå? Jeg står opp tidlig, jeg er på skolen, jeg røyker ikke, jeg drikker ikke, jeg spiser ikke, jeg er ikke lykkelig og jeg har bestilt time til legen for å få hjelp. ARE YOU HAPPYTARDS NOW WORLD?! HUH?! HUH?! HUH?! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Herregud, Mrbjoern skal ha dermaler på den ENE siden. SKJØNNER han ikke at det ikke går? Symmetri? Så jeg skal male sorte prikker der det skulle vært dermaler. Mens han sover. Da kan jeg forsyne av andre saker og. Haha. Det blir jo bare søtt når det er litt usymetrisk. ^^ Og, for all del, bare forskyn deg. Microdermals? Haha, da må han nok vente en stund. Eplefe lar ham nok ikke ta dem på HoP. ^^, Uhm... 1. Hverken jeg eller fe hadde noe i mot at jeg tok de på HoP, snakk med fe før du uttaler deg. 2. Jeg var innom Leading Light for tre timer siden, og de sa de kunne ta på meg der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg