henbruas Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Pfft. Simpsons>Futurama>American Dad>Family Guy. Punktum. S>FG>F>AD! Tull. Futurama er den klart beste tegnede serien. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Pfft. Simpsons>Futurama>American Dad>Family Guy. Punktum. S>FG>F>AD! Tull. Futurama er den klart beste tegnede serien. Alle suger imo! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Pfft. Simpsons>Futurama>American Dad>Family Guy. Punktum. S>FG>F>AD! Tull. Futurama er den klart beste tegnede serien. Alle suger imo! Når noen sier sånn, så må man slå ned det argumentet med et fantastisk ord: Tullemann. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Alle suger imo! Sug meg a. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Alle suger imo! Sug meg a. Enda en gang? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 The Prophet, ditt forumtroll. Du har jo flytta inn i Forumkafeen! :o Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Pfft. Simpsons>Futurama>American Dad>Family Guy. Punktum. S>FG>F>AD! Tull. Futurama er den klart beste tegnede serien. Alle suger imo! Når noen sier sånn, så må man slå ned det argumentet med et fantastisk ord: Tullemann. a big tulle man. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 The Prophet, ditt forumtroll. Du har jo flytta inn i Forumkafeen! :o Hva er et forumtroll? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Alle suger imo! Sug meg a. Enda en gang? Flere ganger! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Deg. Hm? Alle suger imo! Sug meg a. Enda en gang? Flere ganger! Har mista tellinga nå. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 The Prophet, ditt forumtroll. Du har jo flytta inn i Forumkafeen! :o Hva er et forumtroll? Someone who gets pleasure by typing annoying/controversial/offensive words at strangers on internet forums, for them to read. person 1:can someone tell me how to do this? troll: you're stupid, i hope you're not as ugly as you are stupid, then you will have problems UrbanDictionary Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 The Prophet, ditt forumtroll. Du har jo flytta inn i Forumkafeen! :o Hva er et forumtroll? Someone who gets pleasure by typing annoying/controversial/offensive words at strangers on internet forums, for them to read. person 1:can someone tell me how to do this? troll: you're stupid, i hope you're not as ugly as you are stupid, then you will have problems UrbanDictionary Ser ikke meg selv som et forumtroll når jeg leser den teksten. Har aldri hørt om "forumtroll" jeg. Snakk norsk, dere. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nei, Wiciwato, det er et troll. Et forumtroll er en person som bare henger på forum og åpenbart ikke er en eier av et sosialt liv. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 The Prophet, ditt forumtroll. Du har jo flytta inn i Forumkafeen! :o Hva er et forumtroll? Someone who gets pleasure by typing annoying/controversial/offensive words at strangers on internet forums, for them to read. person 1:can someone tell me how to do this? troll: you're stupid, i hope you're not as ugly as you are stupid, then you will have problems UrbanDictionary Ser ikke meg selv som et forumtroll når jeg leser den teksten. Har aldri hørt om "forumtroll" jeg. Snakk norsk, dere. Det var en annen forklaring der også, men den var så snill at den var kjedelig. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nei, Wiciwato, det er et troll. Et forumtroll er en person som bare henger på forum og åpenbart ikke er en eier av et sosialt liv. Haha. Føler meg ikke truffet nå heller jeg. Skjerp dere! HEHEH Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ser ikke meg selv som et forumtroll når jeg leser den teksten. Har aldri hørt om "forumtroll" jeg. Snakk norsk, dere. :--) Asl? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ser ikke meg selv som et forumtroll når jeg leser den teksten. Har aldri hørt om "forumtroll" jeg. Snakk norsk, dere. :--) Asl? 17, Kvinne, Halden. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ser ikke meg selv som et forumtroll når jeg leser den teksten. Har aldri hørt om "forumtroll" jeg. Snakk norsk, dere. :--) Asl? 17, Kvinne, Halden. Fail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg