Underpants Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 God dag. Er en stund siden jeg har vært her nå. Hva snakker dere om bortsett fra p-piller? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Microsoft er selvmotsigende ><Skal installere SP2 på laptopen til mamma. Får beskjed om at jeg burde lukke ALLE vinduer, mens maskinen oppgraderes. Fremdeles står det en liten notis nederst i høyre hjørne. "Du kan fortsette å arbeide mens oppdateringer installeres...." Det er Microsoft i et nøtteskall, merket det selv for en stund siden Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 God dag. Er en stund siden jeg har vært her nå. Hva snakker dere om bortsett fra p-piller? ...Moren til Therese. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Burger'ne til Datasmurf Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jøss fantastisk og se hvordan synet ditt på en person kan forandre seg med denne setningen: "K han feile lizzm". Har ingen respekt for henne lenger.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Vi snakker selvfølgelig om MEG, og hvor KUL jeg er! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Vi snakker selvfølgelig om MEG, og hvor KUL jeg er! Sorry, jeg glemte å bytte bruker.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 batnobbit: Lyst til å oversette den for de som ikke forstår innavldialekt? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Tja... Kan vi ikke fortsette å snakke om MS? Er det normalt at oppgraderingen til SP2 kræsjer? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Tja... Kan vi ikke fortsette å snakke om MS? Er det normalt at oppgraderingen til SP2 kræsjer? Er det noe fra MS som ikke kræsjer? Opplevde senest på jobb i dag at XP SP2 grisetryna på et helt nytt oppsett =/ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 batnobbit: Lyst til å oversette den for de som ikke forstår innavldialekt? Ja sorry Oversatt: " Hva er det han feiler lizzm" Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Opplevde senest på jobb i dag at XP SP2 grisetryna på et helt nytt oppsett =/ Du sier noe der... Tja, enten får jeg prøve å lirke inn SP2 på laptopen, evt kan jeg prøve å få Zen spilleren til å virke i Linux... Fikk ikke til det der med MTP biblioteker. Jeg finner fremdeles ikke selve spilleren... >< Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Tja... Kan vi ikke fortsette å snakke om MS? Er det normalt at oppgraderingen til SP2 kræsjer? finnes det ikke bedre ting og prate om da? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Opplevde senest på jobb i dag at XP SP2 grisetryna på et helt nytt oppsett =/ XP tryner på det meste Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Opplevde senest på jobb i dag at XP SP2 grisetryna på et helt nytt oppsett =/Det er så kjipt når man endelig skal ha et "nytt og rent og raskt og fint" system igjen og det klikker. Med en gang. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Windowns er bare overvurdert, hadde Microsoft fått en god konkurent hadde de tapt om de ikke kjøpte opp konkurenten. Lenke til kommentar
binko Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hallo sann! Nå har jeg vært på trening. Svett, nå. Men har dusja også. Ren, nå. Spist har jeg og. Mett, nå. Dere da? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 God kveld! Om nom, har klart å få normal spiserytme igjen \o/ it feels great. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Vi snakker selvfølgelig om MEG, og hvor KUL jeg er! Sorry, jeg glemte å bytte bruker.. Duh, det er MIN tur i kveld...*dytte bort andre personligheten sin* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg