Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Da var DirectX og Flashplayer oppdatert :w00t:
Nommin harf du vært flink og gått til support nå? :)

Ja, faktisk...Heldigvis har vi en tekniker gjeng med godt humør, så er ikke redd å gå opp dit :D

BTW: Bikkja til Eplefe er rå :w00t: Satt på fanget mitt i ihvertfall fem minutter ;)

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg driver av med media oppgave, men aner ikke hvordan jeg får printet ut hvordan jeg vil Oo

Trykk 20 ganger på printer-iconet. Da kommer sikkert minst EN av de til å være riktig! :whistle:

Joda x) Er vel mer det at jeg ikke vet hvordan en skriver ut en avis, på A3 ark, med 1 side på hver halve A3 side :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg driver av med media oppgave, men aner ikke hvordan jeg får printet ut hvordan jeg vil Oo

Trykk 20 ganger på printer-iconet. Da kommer sikkert minst EN av de til å være riktig! :whistle:

Og hvis ikke det fungerer sender du til alle printere i bygget, det hender at utskrifter blir dratt med i sorte hull...

Lenke til kommentar
Ah. Ja, herlig mandag. Når man er arbeidsledig så suger liksom helgene litt. Da stenger butikken tidligere og det kommer ikke noen nye episoder. Særlig nå som jeg er ferdig med kurset, så blir liksom hver dag lik, omtrent.

/slap

Om du vil gå hjemme og kjede deg, kan vi godt bytte ;)

Har prøvd det på 40% en gang, var ikke så værst :p

Vil ikke bytte med deg permanent, men mandager tar jeg mer enn gjerne over dine forpliktelser om du tar mine!

Lenke til kommentar
Chokke: Mener du pottaske som er kaliumkarbonat, eller kaliumpermanganat?

CaO3+, om jeg ikke bommer helt. Taes rett fra minnet.

Ca er kanskje kalsium det :wee: .

Poenget var at det boblet ganske mye, noe som gjorde det kjempegøy..

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...