Sameboe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Da var DirectX og Flashplayer oppdatert Nommin harf du vært flink og gått til support nå? Ja, faktisk...Heldigvis har vi en tekniker gjeng med godt humør, så er ikke redd å gå opp dit BTW: Bikkja til Eplefe er rå Satt på fanget mitt i ihvertfall fem minutter Endret 8. desember 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Apropo bikkjer. Var en tur på butikken nå, og på vei hjem igjen traff jeg på en beagle-valp på to måneder. Blir jo ikke noe mindre valpesjuk av å hilse på valper. Også SÅÅÅ myk pels Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg driver av med media oppgave, men aner ikke hvordan jeg får printet ut hvordan jeg vil Oo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg driver av med media oppgave, men aner ikke hvordan jeg får printet ut hvordan jeg vil Oo Trykk 20 ganger på printer-iconet. Da kommer sikkert minst EN av de til å være riktig! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg driver av med media oppgave, men aner ikke hvordan jeg får printet ut hvordan jeg vil Oo Trykk 20 ganger på printer-iconet. Da kommer sikkert minst EN av de til å være riktig! Joda x) Er vel mer det at jeg ikke vet hvordan en skriver ut en avis, på A3 ark, med 1 side på hver halve A3 side Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg driver av med media oppgave, men aner ikke hvordan jeg får printet ut hvordan jeg vil Oo Trykk 20 ganger på printer-iconet. Da kommer sikkert minst EN av de til å være riktig! Og hvis ikke det fungerer sender du til alle printere i bygget, det hender at utskrifter blir dratt med i sorte hull... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kjemi FTW... Jeg tror lærern snakker om noe, men jeg får det ikke med meg Kjemi er elsk Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 fått oppdrag å skrive om søringer og deres fordommer om samer av norsklæreren min, og den teksten skal sendes til Drammens tidene Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Samebror: Du er same? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 fått oppdrag å skrive om søringer og deres fordommer om samer av norsklæreren min, og den teksten skal sendes til Drammens tidene Hvor mange kaffepauser tar det å skrive den? Har du huska å sett opp lavvu? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kjemi er elsk Kjemi er piss. Bokstavelig talt. Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ah. Ja, herlig mandag. Når man er arbeidsledig så suger liksom helgene litt. Da stenger butikken tidligere og det kommer ikke noen nye episoder. Særlig nå som jeg er ferdig med kurset, så blir liksom hver dag lik, omtrent. /slap Om du vil gå hjemme og kjede deg, kan vi godt bytte Har prøvd det på 40% en gang, var ikke så værst Vil ikke bytte med deg permanent, men mandager tar jeg mer enn gjerne over dine forpliktelser om du tar mine! Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kjemi er elsk Kjemi er piss. Bokstavelig talt. QFT Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kjemi er en smule kjedelig.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg liker kjemi. Likte det påv ideregående også. Nå er det bare lykkelige minner ^^ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Var alltid artig om man ble litt tidlig ferdig med et eksperiment. Da var det "bland alt og se hva som skjer". Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Var alltid artig om man ble litt tidlig ferdig med et eksperiment. Da var det "bland alt og se hva som skjer". Gjerne med bruk av fyrstikker og "Litt av det som var tilgjengelig". H2SO4 og kaliumkarbonat (?) i relativt store kvantum var gøy. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Chokke: Mener du pottaske som er kaliumkarbonat, eller kaliumpermanganat? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Chokke: Mener du pottaske som er kaliumkarbonat, eller kaliumpermanganat? CaO3+, om jeg ikke bommer helt. Taes rett fra minnet. Ca er kanskje kalsium det . Poenget var at det boblet ganske mye, noe som gjorde det kjempegøy.. Endret 8. desember 2008 av chokke Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fyrstykker i seg selv er jo egentlig veldig gøy... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg