Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Det som er veldig greit er at ingen andre i klassen min har hatt tysk, så jeg kan snakke i vei uten å være redd for å si noe feil. Bare snakker, jeg, og tester ut nye ord :p

Du skulle bare visst :ph34r:

Lenke til kommentar
Jeg er glad jeg slipper tysk eller fransk ;) Det er drit kjedelig.

Heldiig! Har bare dette året igjen med tysk da.. Så er jeg eendelig ferdig

Har ingen tilvalgsspråk på de tre årene på media, er herlig :D Tror faktisk vi slipper nynorsk også, og vis det blir det. Skal jeg prøve å lure til meg en samisk lærer istedenfor :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Hvorfor ikke? hvalkjøtt er jo nam Eller noen ganger smaker det tran, spørs på hvordan man lager det.

 

 

Fordi jeg er trangsynt når det kommer til mat, og ingen mat som under noen omstendigheter KAN smake som tran skal ned i min hals.

Skal lage en skikkelig (sperm)hvalkjøttmiddag til deg en gang jeg..

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke? hvalkjøtt er jo nam Eller noen ganger smaker det tran, spørs på hvordan man lager det.

 

 

Fordi jeg er trangsynt når det kommer til mat, og ingen mat som under noen omstendigheter KAN smake som tran skal ned i min hals.

Hvalkjøtt er kjempegodt når min kjære onkel får tak i noe. En bekjent av han måtte kvitte seg med mye og da kan jeg si deg at det luktet hvalkjøtt både til høyre og venstre. For å si det sånn så smakte ikke det vondt :)

Lenke til kommentar
Jeg er glad jeg slipper tysk eller fransk ;) Det er drit kjedelig.

Heldiig! Har bare dette året igjen med tysk da.. Så er jeg eendelig ferdig

Har ingen tilvalgsspråk på de tre årene på media, er herlig :D Tror faktisk vi slipper nynorsk også, og vis det blir det. Skal jeg prøve å lure til meg en samisk lærer istedenfor :p

Jeg husker vi lærte samisk på ungdomskolen :D

 

Da har jeg midttime! Wee! Hadebraa

Lenke til kommentar
Hva faen?! Her hadde jeg kjøpt meg smågodt og hele pakka og så poff så er pakken borte? *sukk*
Lilium :whistle:
Nah, tror heller det kan være Lillium :roll:

 

Hun har tentamen i dag så det kan hende hun tok den for å ha noe godt under tentamen :shrug:

Samme F om det er en eller to L'er da :roll: Men ja, tror nok det er henne ja ;)

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Jeg er glad jeg slipper tysk eller fransk ;) Det er drit kjedelig.

Heldiig! Har bare dette året igjen med tysk da.. Så er jeg eendelig ferdig

 

Tysk er da ikke så værst vel? Sitter selv med tysk nå.. Har en utrolig kjedelig lærer som svarer seg selv. Lærerikt!

 

Noen som har spansk her...? Vurder det sterkt til neste år.. Ettersom jeg ikke skal ha fransk..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Nokon ungdomar har delt ut biblar forkledd som julegover på heile skulen. Yay.

Kill it with fire!

 

 

Følte jeg så ekstra flott ut før i dag, hva synes dere? ;

 

56044.jpg

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...