Sameboe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg er glad jeg slipper tysk eller fransk Det er drit kjedelig. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hva faen?! Her hadde jeg kjøpt meg smågodt og hele pakka og så poff så er pakken borte? *sukk* Bytt ut det med pistasjnøtter så forstår jeg frustrasjonen din ennå bedre. Gidder noen å kommentere her? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0#entry12577132 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg er glad jeg slipper tysk eller fransk Det er drit kjedelig.Tu ne sais quais francais? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg er glad jeg slipper tysk eller fransk Det er drit kjedelig.Tu ne sais quais francais? que? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg er glad jeg slipper tysk eller fransk Det er drit kjedelig. Heldiig! Har bare dette året igjen med tysk da.. Så er jeg eendelig ferdig Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvorfor ikke? hvalkjøtt er jo nam Eller noen ganger smaker det tran, spørs på hvordan man lager det. Fordi jeg er trangsynt når det kommer til mat, og ingen mat som under noen omstendigheter KAN smake som tran skal ned i min hals. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det som er veldig greit er at ingen andre i klassen min har hatt tysk, så jeg kan snakke i vei uten å være redd for å si noe feil. Bare snakker, jeg, og tester ut nye ord Du skulle bare visst Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg er glad jeg slipper tysk eller fransk Det er drit kjedelig. Heldiig! Har bare dette året igjen med tysk da.. Så er jeg eendelig ferdig Har ingen tilvalgsspråk på de tre årene på media, er herlig Tror faktisk vi slipper nynorsk også, og vis det blir det. Skal jeg prøve å lure til meg en samisk lærer istedenfor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvorfor ikke? hvalkjøtt er jo nam Eller noen ganger smaker det tran, spørs på hvordan man lager det. Fordi jeg er trangsynt når det kommer til mat, og ingen mat som under noen omstendigheter KAN smake som tran skal ned i min hals. Skal lage en skikkelig (sperm)hvalkjøttmiddag til deg en gang jeg.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvorfor ikke? hvalkjøtt er jo nam Eller noen ganger smaker det tran, spørs på hvordan man lager det. Fordi jeg er trangsynt når det kommer til mat, og ingen mat som under noen omstendigheter KAN smake som tran skal ned i min hals. Hvalkjøtt er kjempegodt når min kjære onkel får tak i noe. En bekjent av han måtte kvitte seg med mye og da kan jeg si deg at det luktet hvalkjøtt både til høyre og venstre. For å si det sånn så smakte ikke det vondt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hva faen?! Her hadde jeg kjøpt meg smågodt og hele pakka og så poff så er pakken borte? *sukk*Lilium Nah, tror heller det kan være Lillium Hun har tentamen i dag så det kan hende hun tok den for å ha noe godt under tentamen Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg er glad jeg slipper tysk eller fransk Det er drit kjedelig. Heldiig! Har bare dette året igjen med tysk da.. Så er jeg eendelig ferdig Har ingen tilvalgsspråk på de tre årene på media, er herlig Tror faktisk vi slipper nynorsk også, og vis det blir det. Skal jeg prøve å lure til meg en samisk lærer istedenfor Jeg husker vi lærte samisk på ungdomskolen Da har jeg midttime! Wee! Hadebraa Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Hva faen?! Her hadde jeg kjøpt meg smågodt og hele pakka og så poff så er pakken borte? *sukk*Lilium Nah, tror heller det kan være Lillium Hun har tentamen i dag så det kan hende hun tok den for å ha noe godt under tentamen Samme F om det er en eller to L'er da Men ja, tror nok det er henne ja Endret 8. desember 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg er glad jeg slipper tysk eller fransk Det er drit kjedelig. Heldiig! Har bare dette året igjen med tysk da.. Så er jeg eendelig ferdig Tysk er da ikke så værst vel? Sitter selv med tysk nå.. Har en utrolig kjedelig lærer som svarer seg selv. Lærerikt! Noen som har spansk her...? Vurder det sterkt til neste år.. Ettersom jeg ikke skal ha fransk.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nokon ungdomar har delt ut biblar forkledd som julegover på heile skulen. Yay. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hadde jeg hatt penger så skulle jeg ha trykket "The God Delusion" til skoleelever rundt om i hele Norges land. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nokon ungdomar har delt ut biblar forkledd som julegover på heile skulen. Yay. Brenn den. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nokon ungdomar har delt ut biblar forkledd som julegover på heile skulen. Yay. Lucky bastard, selg den til en skikkelig kristen satan Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg synes det er forkastelig at de i det hele tatt har lov til de. Lurer på om jeg skal begynne å dele ut koraner på diverse bibelskoler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nokon ungdomar har delt ut biblar forkledd som julegover på heile skulen. Yay. Kill it with fire! Følte jeg så ekstra flott ut før i dag, hva synes dere? ; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg