kanin333 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Neida, den er snill og koselig! Ivertfall når jeg får bruke internett på prøver.. Bare da? Aldri ellers? Nope, aldri ellers Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Neh, føler ikke for å spise hvalkjøtt til frokost. Har du smakt det btw? Nei, har ingen planer om å gjøre det heller. Hvalkjøtt er godt da, er bare svin dyrt Oo Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvalkjøtt er godt da, er bare svin dyrt Oo Mat er rådyrt. Så lenge det er reint. Hmm, Autopager, best firefox-addon ever? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Neh, føler ikke for å spise hvalkjøtt til frokost. Har du smakt det btw? Nei, har ingen planer om å gjøre det heller. Hvorfor ikke? hvalkjøtt er jo nam Eller noen ganger smaker det tran, spørs på hvordan man lager det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Neh, føler ikke for å spise hvalkjøtt til frokost. Har du smakt det btw? Nei, har ingen planer om å gjøre det heller. Hvorfor ikke? hvalkjøtt er jo nam Eller noen ganger smaker det tran, spørs på hvordan man lager det. Enig, må lage det ordentelig...Ellers smaker det høgg/tran Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Tror jeg skal gå ner til fiskebruketingtanget her, ta en fisk, gå tilbake og slå læreren med den. Fy faen det hadde vært så fun. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ah. Ja, herlig mandag. Når man er arbeidsledig så suger liksom helgene litt. Da stenger butikken tidligere og det kommer ikke noen nye episoder. Særlig nå som jeg er ferdig med kurset, så blir liksom hver dag lik, omtrent. /slap Om du vil gå hjemme og kjede deg, kan vi godt bytte Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Noen som vet hvordan jeg skriver "noe annet å gjøre" på tysk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ah. Ja, herlig mandag. Når man er arbeidsledig så suger liksom helgene litt. Da stenger butikken tidligere og det kommer ikke noen nye episoder. Særlig nå som jeg er ferdig med kurset, så blir liksom hver dag lik, omtrent. /slap Om du vil gå hjemme og kjede deg, kan vi godt bytte Jeg bytter gjerne. Men bare hvis jeg slipper jobbsøking og dritt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hva faen?! Her hadde jeg kjøpt meg smågodt og hele pakka og så poff så er pakken borte? *sukk* Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Closetgnomes! 1: Steal candy 2: ?? 3: PRofit Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hva faen?! Her hadde jeg kjøpt meg smågodt og hele pakka og så poff så er pakken borte? *sukk* Den er så lei den. :-o Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Tror jeg skal gå ner til fiskebruketingtanget her, ta en fisk, gå tilbake og slå læreren med den. Fy faen det hadde vært så fun. DO IT! Hva faen?! Her hadde jeg kjøpt meg smågodt og hele pakka og så poff så er pakken borte? *sukk* Samma skjedde meg i går. Og jeg brukte over 60 kr på det. Men så var det 7/11=blodpris da.. så var egentlig ikke så masse. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hva faen?! Her hadde jeg kjøpt meg smågodt og hele pakka og så poff så er pakken borte? *sukk* Lilium Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Da var tysken ferdig..... Yay Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hurra! Grattis. Vi har ikke tysk Derfor går jeg rundt og snakker tysk i klassen av og til, for jeg liker det så godt. Hadde det første året på vgs, men nå er det slutt. Bu hu! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg liker ikke tysk, for jeg er veeldig dårlig.. Hadde sikkert likt det bedre hvis jeg ikke hadde hatt det på skolen Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det som er veldig greit er at ingen andre i klassen min har hatt tysk, så jeg kan snakke i vei uten å være redd for å si noe feil. Bare snakker, jeg, og tester ut nye ord Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hehe, i klassen min er det en del.. Og jeg er nok den dårligste, men jeg kan jo litt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg