TSP Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Mamma mener hun nettopp så en rød liten lekebil fly over hustaket, den hadde visst stått stille litt før den fløy. Merkerlig Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Mamma mener hun nettopp så en rød liten lekebil fly over hustaket, den hadde visst stått stille litt før den fløy. Merkerlig Det har nok en naturlig forklaring^^. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Humanistisk konfirmasjonsmøte i dag. Skjønner ikke helt det er de vil lære oss. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det har nok en naturlig forklaring^^. Det var bare meg ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Humanistisk konfirmasjonsmøte i dag. Skjønner ikke helt det er de vil lære oss. Eneste vi lærte, var at vi ikke skulle konfirmere oss for pengene. Det var det første han sa. (og jeg tror det var det eneste som jeg fikk med meg... ) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Humanistisk konfirmasjonsmøte i dag. Skjønner ikke helt det er de vil lære oss. De vil vel bare lokke folk bort den kristne versjonen, vil jeg tro. Herr Brun sier hallo. Stakkkaren har blitt utsatt for justismord. Endret 16. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Eneste vi lærte, var at vi ikke skulle konfirmere oss for pengene. Vitsen med å konfirmere seg da-a? Endret 16. januar 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Eneste vi lærte, var at vi ikke skulle konfirmere oss for pengene. Det var det første han sa. (og jeg tror det var det eneste som jeg fikk med meg... ) hva er grunnen til at du konfirmerte deg da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 For å bli voksen? Lære om voksenlivet og å tolerere / respektere andre uavhengig av religion og alt mulig piss? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 For å bli voksen? Lære om voksenlivet og å tolerere / respektere andre uavhengig av religion og alt mulig piss? Jammen, det der kunne jeg da før jeg konfirmerte meg. =/ Jeg konfirmerte meg dog i kirken, mulig det har noe å si... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Spilleren er kews, eneste er at jeg ikke får den til å fungere med Ubuntuen min =/Du trenger et MTP-bibliotek eller noe tror jeg. (noe som støtter "microsoft plays for sure" enheter.) Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Måtte alle pcer brenne godt og varmt i på et bål i helvete. Tror ikke det er meningen at jeg skal ha pc jeg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Måtte alle pcer brenne godt og varmt i på et bål i helvete. Tror ikke det er meningen at jeg skal ha pc jeg Og derfor skriver du her, på en PC? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Måtte alle pcer brenne godt og varmt i på et bål i helvete. Tror ikke det er meningen at jeg skal ha pc jeg NOOO! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Min kjære venninne om p-piller: "Jeg stoler ikke helt på slike piller. Jeg er sikker på man får blodpropp, og eventuelt en storebror." Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jaa. Man får ofte storebrødre av p-piller. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jaa. Man får ofte storebrødre av p-piller. Helt enig, hadde stort problem med det før. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Microsoft er selvmotsigende >< Skal installere SP2 på laptopen til mamma. Får beskjed om at jeg burde lukke ALLE vinduer, mens maskinen oppgraderes. Fremdeles står det en liten notis nederst i høyre hjørne. "Du kan fortsette å arbeide mens oppdateringer installeres...." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg