Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg er allergisk mot støv av alle ting-.-"

Så rommet mitt er nærmest støvfritt. Legen min vil ikke hjelpe meg, og orker snart ikke gjøre noe med det selv.

jeg holder meg riktignok oppegående nå, men er nok bare et sp.mål om tid før jeg møter veggen nokså kraftig ><

 

Piller, øyedråper og nesespray var det som ble redningen for meg. Jeg møtte veggen jeg, var konstant syk i 6 måneder, jeg var oftere hjemme enn på jobb faktisk. Tilslutt på ble arbeidsgiver så oppgitt at jeg ble kalt inn til krisemøte, men jeg måtte jo bare si som sant var at jeg ikke kunne noe for at jeg var sjuk. Det føltes som at arbeidsgiver mente at jeg skulka, for det ble sagt at det ble ubalanse i bytte-/nytteforholdet mellom arbeidsgiver og meg. ^^ Hvis faen er ble det, det - men jeg kunne liksom ikke så jævla mye for at jeg aldri fikk sove og følte meg rett og slett bare utmattet. Ikke i stand til å gjøre noen ting.

 

Allergipiller, allergiøyendråper og allerginesespray ble den enkle og billige redningen for meg. Det tok ikke mer enn en uke etter at jeg fikk type nummer to, før jeg plutselig var en helt annen mann.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Omgz, har du skiftet skole? :-|

 

Edit: TOM! Jeg ser deg! Jeg er i Drammen, og jeg kommer til å drepe klassen til Halvor snart. Siden du er våken såeh.. :cute:

Eh, ja :p

Lenke til kommentar
Var ikke verdens undergang fastsatt til den 12.des? :dontgetit:

Nope, er nok 10. desember verden går under, gitt.

 

TO dager. Om TO dager, sier jeg deg, da går verden under.

Harrharr :ermm:

Det skjønner jeg godt. Intet godt kan komme av at du får fri tilgang til å kjøpe hot'n sweet selv. :wee:

Nei, bare det at jeg kan kjøpe hva jeg vil på polet er skummelt i seg selv, egentlig.

12 har jeg også lest=)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Allergipiller, allergiøyendråper og allerginesespray ble den enkle og billige redningen for meg. Det tok ikke mer enn en uke etter at jeg fikk type nummer to, før jeg plutselig var en helt annen mann.

Leste angrepiller :!:

 

Sorry, lite søvn=sløv+teit humor.

 

Nei, tror jeg gir opp skolen. Det her tullet her orker jeg ikke mer.

Har læreren din sendt nakenbilder av seg selv til deg igjen?

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Var ikke verdens undergang fastsatt til den 12.des? :dontgetit:

Nope, er nok 10. desember verden går under, gitt.

 

TO dager. Om TO dager, sier jeg deg, da går verden under.

Harrharr :ermm:

Det skjønner jeg godt. Intet godt kan komme av at du får fri tilgang til å kjøpe hot'n sweet selv. :wee:

Nei, bare det at jeg kan kjøpe hva jeg vil på polet er skummelt i seg selv, egentlig.

12 har jeg også lest=)

Tror h*n har bursdag :)

Heh, since h*n kan stikke på¨polet og kjøpe alt det som er der :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...