NikkaYoichi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg er allergisk mot støv av alle ting-.-"Så rommet mitt er nærmest støvfritt. Legen min vil ikke hjelpe meg, og orker snart ikke gjøre noe med det selv. jeg holder meg riktignok oppegående nå, men er nok bare et sp.mål om tid før jeg møter veggen nokså kraftig >< Piller, øyedråper og nesespray var det som ble redningen for meg. Jeg møtte veggen jeg, var konstant syk i 6 måneder, jeg var oftere hjemme enn på jobb faktisk. Tilslutt på ble arbeidsgiver så oppgitt at jeg ble kalt inn til krisemøte, men jeg måtte jo bare si som sant var at jeg ikke kunne noe for at jeg var sjuk. Det føltes som at arbeidsgiver mente at jeg skulka, for det ble sagt at det ble ubalanse i bytte-/nytteforholdet mellom arbeidsgiver og meg. ^^ Hvis faen er ble det, det - men jeg kunne liksom ikke så jævla mye for at jeg aldri fikk sove og følte meg rett og slett bare utmattet. Ikke i stand til å gjøre noen ting. Allergipiller, allergiøyendråper og allerginesespray ble den enkle og billige redningen for meg. Det tok ikke mer enn en uke etter at jeg fikk type nummer to, før jeg plutselig var en helt annen mann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Omgz, har du skiftet skole? :-| Edit: TOM! Jeg ser deg! Jeg er i Drammen, og jeg kommer til å drepe klassen til Halvor snart. Siden du er våken såeh.. :cute: Eh, ja Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Var ikke verdens undergang fastsatt til den 12.des? Nope, er nok 10. desember verden går under, gitt. TO dager. Om TO dager, sier jeg deg, da går verden under. Harrharr Det skjønner jeg godt. Intet godt kan komme av at du får fri tilgang til å kjøpe hot'n sweet selv. Nei, bare det at jeg kan kjøpe hva jeg vil på polet er skummelt i seg selv, egentlig. 12 har jeg også lest=) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nei, tror jeg gir opp skolen. Det her tullet her orker jeg ikke mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Allergipiller, allergiøyendråper og allerginesespray ble den enkle og billige redningen for meg. Det tok ikke mer enn en uke etter at jeg fikk type nummer to, før jeg plutselig var en helt annen mann. Leste angrepiller :!: Sorry, lite søvn=sløv+teit humor. Nei, tror jeg gir opp skolen. Det her tullet her orker jeg ikke mer. Har læreren din sendt nakenbilder av seg selv til deg igjen? Endret 8. desember 2008 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Var ikke verdens undergang fastsatt til den 12.des? Nope, er nok 10. desember verden går under, gitt. TO dager. Om TO dager, sier jeg deg, da går verden under. Harrharr Det skjønner jeg godt. Intet godt kan komme av at du får fri tilgang til å kjøpe hot'n sweet selv. Nei, bare det at jeg kan kjøpe hva jeg vil på polet er skummelt i seg selv, egentlig. 12 har jeg også lest=) Tror h*n har bursdag Heh, since h*n kan stikke på¨polet og kjøpe alt det som er der Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Allergipiller, allergiøyendråper og allerginesespray ble den enkle og billige redningen for meg. Det tok ikke mer enn en uke etter at jeg fikk type nummer to, før jeg plutselig var en helt annen mann. Leste angrepiller :!: Sorry, lite søvn=sløv+teit humor. Jeg leste også angrepiller, og angrenesespray. O_o Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Media time, og jeg sitter på plassen min igjen Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nei, tror jeg gir opp skolen. Det her tullet her orker jeg ikke mer. Har læreren din sendt nakenbilder av seg selv til deg igjen? Jepp. =[ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nei, tror jeg gir opp skolen. Det her tullet her orker jeg ikke mer. Har læreren din sendt nakenbilder av seg selv til deg igjen? Jepp. =[ Hedliggris! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 OH! Hot n' Sweet nam nam! Har en flaske stående til helgen. Da skal den bli tom! Jassåmenn Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nei, tror jeg gir opp skolen. Det her tullet her orker jeg ikke mer. Har læreren din sendt nakenbilder av seg selv til deg igjen? Jepp. =[ Hedliggris! Med tanke på at hun er 59 år, dusjer en gang i uka, og har en ånde som kan drepe en zombie så: =[ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Verden er ond og urettferdig! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Neida, den er snill og koselig! Ivertfall når jeg får bruke internett på prøver.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Verden er ond og urettferdig! Enig. *dø sakte* Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Neida, den er snill og koselig! Ivertfall når jeg får bruke internett på prøver.. Bare da? Aldri ellers? Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ah. Ja, herlig mandag. Når man er arbeidsledig så suger liksom helgene litt. Da stenger butikken tidligere og det kommer ikke noen nye episoder. Særlig nå som jeg er ferdig med kurset, så blir liksom hver dag lik, omtrent. /slap Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Neida, den er snill og koselig! Ivertfall når jeg får bruke internett på prøver.. Hm.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Neh, føler ikke for å spise hvalkjøtt til frokost. Har du smakt det btw? Nei, har ingen planer om å gjøre det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg