Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ghraag: Jeg vet! Jeg har følt meg helt rævva i de siste månedene. Hatt store problemer med å få sovet skikkelig, umulig å komme seg opp om morgenene, men i dag - perfekt! Jeg tror jeg skal fortsette trenden med å bare ligge hjemme i helgene.

Nja nja, var vel "hjemme" i helgen og slappet av jeg og.

Var hos en kompis =) Har vært hos han de siste 6 helgene eller noe slikt, så er nesten mitt andre hjem :p

Men søvnproblemene mine vil ikke forsvinne. Har prøve sove ting tang, ingenting hjelper.

Noen foreslo at et par pils ville hjelpe. Men det funket også heller dårlig. -.-"

WhiteKnight ; Hadde en "søvn-count" på 14 timer forrige uke. Dvs natt til mandag forrige uke til i dag :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Must.. have.. food. Nermere bestemt: hval!

Fixed.

Neh, føler ikke for å spise hvalkjøtt til frokost. Har du smakt det btw? :p

*headdesk + sleep*

Akademiet Drammen er kjeeedelig. Har ikke engang Anfall og SNIKtian å plage.

Det har du ikke i Bergen heller, eller ikke meg da i alle fall, men den tøsa går jo der enda.

FROKOSTTID!

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
mener totalt hele uken? eller gjennomsnitt? :p

Gjennomsnittlig pr. uke de siste 2-3 månedene , 13 timer :D

I've been there. Jeg var sykmeldt on-off i 6 måneder. Så fant de ut at jeg var allergisk mot en masse skit. Støv, katt og masse annet kos. Jeg fikk medisiner og fikk plutselig sove litt bedre.

Jeg er allergisk mot støv av alle ting-.-"

Så rommet mitt er nærmest støvfritt. Legen min vil ikke hjelpe meg, og orker snart ikke gjøre noe med det selv.

jeg holder meg riktignok oppegående nå, men er nok bare et sp.mål om tid før jeg møter veggen nokså kraftig ><

TO dager. Om TO dager, sier jeg deg, da går verden under.

Harrharr :ermm:

Var ikke verdens undergang fastsatt til den 12.des? :dontgetit:

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar
Var ikke verdens undergang fastsatt til den 12.des? :dontgetit:

Nope, er nok 10. desember verden går under, gitt.

TO dager. Om TO dager, sier jeg deg, da går verden under.

Harrharr :ermm:

Det skjønner jeg godt. Intet godt kan komme av at du får fri tilgang til å kjøpe hot'n sweet selv. :wee:

Nei, bare det at jeg kan kjøpe hva jeg vil på polet er skummelt i seg selv, egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...