Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Ja, novemberprosjektet som er så koslig. Glad vi er ferdig med dritten snart. Kommer til å besvime på fredag da, presentasjonsangst :)

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Uh..

*smelle hovudet i laptopen*

 

Eg sov faktisk overraskande godt i natt. :wee:

Jeg også. Så våknet jeg av at jeg nesten ikke hadde dyne, dro til meg dyne og AKKURAT da ringte den forpulte alarmen. Føltes som om jeg nettopp hadde sovnet og så ringer alarmen. :|

 

Ja, novemberprosjektet som er så koslig. Glad vi er ferdig med dritten snart. Kommer til å besvime på fredag da, presentasjonsangst :)

 

Nei, sier du det? Jeg kommer til hyperventilere så jæ***

Vi får hyperventilere i kor forann hele medieavdelingen \o/

Lenke til kommentar

Jeg har tidenes beste mandag i dag! Dagen i dag rocker! Jeg er ikke det minste trøtt, jeg her i kjempeform. Er det noen andre som har det slik i dag? Jeg tror det har noe med min usedvanlige avslappende helg. Jeg har holdt senga og slappet av i hele forbanna helga. Jeg var bare på butikken en liten tur for å kjøpe julebrus, cola, cheez d's, french frites, klementiner og click mix. Jeg svever på skyer akkurat nå. :D

Lenke til kommentar
Jeg har tidenes beste mandag i dag! Dagen i dag rocker! Jeg er ikke det minste trøtt, jeg her i kjempeform. Er det noen andre som har det slik i dag? Jeg tror det har noe med min usedvanlige avslappende helg. Jeg har holdt senga og slappet av i hele forbanna helga. Jeg var bare på butikken en liten tur for å kjøpe julebrus, cola, cheez d's, french frites, klementiner og click mix. Jeg svever på skyer akkurat nå. :D

-.-"

 

Heldig er du ^^

Fikk ikke sove i natt jeg =(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Våknet etter og ha sovet noen få jævla timer pga. den forpul.. naboen sto og skrapte bilen.

Trodde faen meg ikke at man brukte nesten 1 time på det, men han koste seg sikkert.

Han gjorde det nok bare fordi han viste hvor mye du elsker det, vuderte sikkert å invitere deg med ut og leke medhan også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...