L4r5 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Har du glemt avtalen vår? Takk for at du minte meg på det Jaja, kommer sånn, halv ett var det ikke? <3 Da begynner vorspielet, yes. Husk pisken. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Du kan da se både AC/DC og 'tallica live neste år! I mange tilfeller kan de gamle best Vokalisten i AC/DC døde for lenge siden og Metallica er kjempedårlig. Rett og slett kjempedårlig. Men jeg så The Who, tidenes band, på Roskilde. Jeg vil bare oppleve et band i sin storhetstid, som med Arctic Monkeys og Arcade Fire for noen år siden eller Fleet Foxes en gang i fremtiden. Jeg hadde også digget å se LCD Soundsystem eller The Shins eller Spoon i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Har du glemt avtalen vår? Takk for at du minte meg på det Jaja, kommer sånn, halv ett var det ikke? <3 Da begynner vorspielet, yes. Husk pisken. Flott, ehm, har du flere av latex'ene? Er ikke sikker om jeg gidder å ta flere av mine Skjønner.. Jeg har flere lagere Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Skjønner.. Jeg har flere lagere Flott brah Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Srlsy. Dra frem gamle plater. *mimre over gode stunder i den gamle leiligheten min* Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Skjønner.. Jeg har flere lagere Flott brah Jeg har truffet en annen. Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Sove søtt! Ha en strålende dag på skolen, jobben eller hjemme i morgen! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg har truffet en annen. Haha, flott at jeg var før deg Jeg og L4r5 har snakket en del sammen i det siste. Sorry Jonas. Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 :!: "-Magnus (22) dro fra Namsos til Oslo for å se E-type på Valhall-julebordet." db.no :!: Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) At thoot: Haha, :!: lavmåls .. Endret 7. desember 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg har truffet en annen. Haha, flott at jeg var før deg Jeg og L4r5 har snakket en del sammen i det siste. Sorry Jonas. Vi visste jo begge at vi egentlig bare var pulevenner. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Vi visste jo begge at vi egentlig bare var pulevenner. Jeg kjenner deg ikke. Hvem er du? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Vi visste jo begge at vi egentlig bare var pulevenner. Jeg kjenner deg ikke. Hvem er du? Hvem er du? Jeg quota feil. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hvem er du? Jeg quota feil. Åja, heh, da så Menneh, du virker litt ... ja, vet ikke hva jeg skal si jeg Har du MSN? Vi kan sikkert snakke litt Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) At thoot: Haha, :!: lavmåls .. Du prøvde å skrive toth regner jeg med? Mhm, man bruker da ikke 40.000 for å se E-type! :!: Endret 7. desember 2008 av toth Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hvem er du? Jeg quota feil. Åja, heh, da så Menneh, du virker litt ... ja, vet ikke hva jeg skal si jeg Har du MSN? Vi kan sikkert snakke litt Nevah!!1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Tooth er bedre enn thoot. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) At thoot: Haha, :!: lavmåls .. Du prøvde å skrive toth regner jeg med? Mhm, man bruker da ikke 40.000 for å se E-type! :!: Ja sorry toth Nei det gjør man ikke, med mindre man er blod fan, men hvem i alle dager er blod fan av E-type ? EDIt: POKKER Toth Feil igjen Endret 7. desember 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hvem er du? Jeg quota feil. Åja, heh, da så Menneh, du virker litt ... ja, vet ikke hva jeg skal si jeg Har du MSN? Vi kan sikkert snakke litt Nevah!!1 Hvorfor ikke? Artig å bli kjent med nye folk da!!!!!111111one Tooth er bedre enn thoot. Thoot, så tooth, så moot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg