toth Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Fail på alle som hører på sånt shit Hva hører du på forresten? Iron Maiden, Metallica, Led Zeppelin, Pink Floyd, Beatles osv.. Og hva er det som gjør sånn musikk bedre enn hardstyle? At musikken lages av musikere. Som kan spille et instrument, og spille det bra. La musikerne lage musikken, og pc-dj'ene gjøre noe annet. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Vel, det er jo vanskelig å velge.. Men liker best The Wall og Dark side of the moon veldig godt da Du bestod. Nå har du et plusspoeng hos meg. Dark Side of The Moon SACD er kanskje det diggeste som finnes i verden. toth: DJ'er er musikere de og, men i på en annen måte. Tror ikke du skal gå såpass langt at du vil kalle Depeche Mode f.eks dritt fordi de bruker mye synth. Og - synth er jo ikke hva de fleste vil kalle et instrument. Endret 7. desember 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 At musikken lages av musikere. Som kan spille et instrument, og spille det bra.La musikerne lage musikken, og pc-dj'ene gjøre noe annet. Musikk er musikk. Men jaja, vi kommer ingen vei med denne diskusjonen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) At musikken lages av musikere. Som kan spille et instrument, og spille det bra.La musikerne lage musikken, og pc-dj'ene gjøre noe annet. *Knis* Metallica sitt nyeste album har ihvertfall aldri vært i nærheten av en PC. Ei noen av de andre rock- og metallåter som er lagd nå i nyere tid. Men ja, dette er håpløst. Endret 7. desember 2008 av chokke Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Fail på alle som hører på sånt shit Hva hører du på forresten? Iron Maiden, Metallica, Led Zeppelin, Pink Floyd, Beatles osv.. Nesten nøyaktig det samme som jeg hørte på på din alder. Etter harddisken med musikken forsvant bestemte jeg meg for å høre på nyere musikk, sånn at jeg har egen musikk å snakke om når jeg blir eldre og ikke bare musikken til pappa. Han så AC/DC live og levde da Led Zeppelin 1 kom ut - jeg trenger også noe sånt. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Children of Bodom og Slipknot er bra Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Children of Bodom og Slipknot er bra Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 toth: DJ'er er musikere de og, men i på en annen måte. Tror ikke du skal gå såpass langt at du vil kalle Depeche Mode f.eks dritt fordi de bruker mye synth. Og - synth er jo ikke hva de fleste vil kalle et instrument. Synth/keyboard=instrument. PC med ejay=not. At musikken lages av musikere. Som kan spille et instrument, og spille det bra.La musikerne lage musikken, og pc-dj'ene gjøre noe annet. *Knis* Metallica sitt nyeste album har ihvertfall aldri vært i nærheten av en PC. Ei noen av de andre rock- og metallåter som er lagd nå i nyere tid. Men ja, dette er håpløst. Å ha vært innom en pc, og fremstilt i sin helhet på pc er to vidt forskjellige ting. Poenget er om det ligger ekte musikalitet og talent i bunn. Jeg er enig med Pondus: Ingen gitar, ingen musikk. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Children of Bodom og Slipknot er bra *bilde* Noe mer du ville, Jonas? toth: DJ'er er musikere de og, men i på en annen måte. Tror ikke du skal gå såpass langt at du vil kalle Depeche Mode f.eks dritt fordi de bruker mye synth. Og - synth er jo ikke hva de fleste vil kalle et instrument. Synth/keyboard=instrument. PC med ejay=not. Må bare forsikre meg om at du vet at eJay er brukt av 12-åringer og ikke hardstyle DJ's? Endret 7. desember 2008 av The Prophet Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Children of Bodom og Slipknot er bra *bilde* Noe mer du ville, Jonas? Du vet jeg er glad i deg. Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Fail på alle som hører på sånt shit Hva hører du på forresten? Iron Maiden, Metallica, Led Zeppelin, Pink Floyd, Beatles osv.. Nesten nøyaktig det samme som jeg hørte på på din alder. Etter harddisken med musikken forsvant bestemte jeg meg for å høre på nyere musikk, sånn at jeg har egen musikk å snakke om når jeg blir eldre og ikke bare musikken til pappa. Han så AC/DC live og levde da Led Zeppelin 1 kom ut - jeg trenger også noe sånt. Du kan da se både AC/DC og 'tallica live neste år! I mange tilfeller kan de gamle best Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Synth/keyboard=instrument. PC med ejay=not. Alle de store artistene innen hardstyle og trance osv bruker synth og keyboard når de skal lage musikk, og ingen bruker ejay. Last ned Ableton og se om du greier noe i det hele tatt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Iron Maiden, Metallica, Led Zeppelin, Pink Floyd, Beatles osv.. Jeg danner inntrykket mitt om hvilken favorittplate du har av Pink Floyd. Hvilken Pink Floyd plate liker du best? Ooh, do me, do me! Min er Meddle Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Du vet jeg er glad i deg. Ntåh. Hvor skal du i kveld? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Du vet jeg er glad i deg. Ntåh. Hvor skal du i kveld? Har du glemt avtalen vår? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Slipknot er bra Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Har du glemt avtalen vår? Takk for at du minte meg på det Jaja, kommer sånn, halv ett var det ikke? <3 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Har du glemt avtalen vår? Takk for at du minte meg på det Jaja, kommer sånn, halv ett var det ikke? <3 Da begynner vorspielet, yes. Husk pisken. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Srlsy. Dra frem gamle plater. Endret 7. desember 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Har du glemt avtalen vår? Takk for at du minte meg på det Jaja, kommer sånn, halv ett var det ikke? <3 Da begynner vorspielet, yes. Husk pisken. Flott, ehm, har du flere av latex'ene? Er ikke sikker om jeg gidder å ta flere av mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg