Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Fail på alle som hører på sånt shit :fun:

Hva hører du på forresten?

Iron Maiden, Metallica, Led Zeppelin, Pink Floyd, Beatles osv.. :)

Og hva er det som gjør sånn musikk bedre enn hardstyle? :)

At musikken lages av musikere. Som kan spille et instrument, og spille det bra.

La musikerne lage musikken, og pc-dj'ene gjøre noe annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, det er jo vanskelig å velge.. Men liker best The Wall og Dark side of the moon veldig godt da :)

Du bestod. Nå har du et plusspoeng hos meg.

 

Dark Side of The Moon SACD er kanskje det diggeste som finnes i verden.

 

toth: DJ'er er musikere de og, men i på en annen måte. Tror ikke du skal gå såpass langt at du vil kalle Depeche Mode f.eks dritt fordi de bruker mye synth. Og - synth er jo ikke hva de fleste vil kalle et instrument. :)

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
At musikken lages av musikere. Som kan spille et instrument, og spille det bra.

La musikerne lage musikken, og pc-dj'ene gjøre noe annet.

*Knis*

Metallica sitt nyeste album har ihvertfall aldri vært i nærheten av en PC. Ei noen av de andre rock- og metallåter som er lagd nå i nyere tid.

 

Men ja, dette er håpløst.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Fail på alle som hører på sånt shit :fun:

Hva hører du på forresten?

Iron Maiden, Metallica, Led Zeppelin, Pink Floyd, Beatles osv.. :)

Nesten nøyaktig det samme som jeg hørte på på din alder. Etter harddisken med musikken forsvant bestemte jeg meg for å høre på nyere musikk, sånn at jeg har egen musikk å snakke om når jeg blir eldre og ikke bare musikken til pappa. Han så AC/DC live og levde da Led Zeppelin 1 kom ut - jeg trenger også noe sånt.

Lenke til kommentar
toth: DJ'er er musikere de og, men i på en annen måte. Tror ikke du skal gå såpass langt at du vil kalle Depeche Mode f.eks dritt fordi de bruker mye synth. Og - synth er jo ikke hva de fleste vil kalle et instrument. :)

Synth/keyboard=instrument. PC med ejay=not.

At musikken lages av musikere. Som kan spille et instrument, og spille det bra.

La musikerne lage musikken, og pc-dj'ene gjøre noe annet.

*Knis*

Metallica sitt nyeste album har ihvertfall aldri vært i nærheten av en PC. Ei noen av de andre rock- og metallåter som er lagd nå i nyere tid.

 

Men ja, dette er håpløst.

Å ha vært innom en pc, og fremstilt i sin helhet på pc er to vidt forskjellige ting. Poenget er om det ligger ekte musikalitet og talent i bunn.

 

Jeg er enig med Pondus: Ingen gitar, ingen musikk. :fun:

Lenke til kommentar
Children of Bodom og Slipknot er bra :wee:

*bilde*

Noe mer du ville, Jonas? :p

 

toth: DJ'er er musikere de og, men i på en annen måte. Tror ikke du skal gå såpass langt at du vil kalle Depeche Mode f.eks dritt fordi de bruker mye synth. Og - synth er jo ikke hva de fleste vil kalle et instrument. :)

Synth/keyboard=instrument. PC med ejay=not.

Må bare forsikre meg om at du vet at eJay er brukt av 12-åringer og ikke hardstyle DJ's? :mellow:

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
Fail på alle som hører på sånt shit :fun:

Hva hører du på forresten?

Iron Maiden, Metallica, Led Zeppelin, Pink Floyd, Beatles osv.. :)

Nesten nøyaktig det samme som jeg hørte på på din alder. Etter harddisken med musikken forsvant bestemte jeg meg for å høre på nyere musikk, sånn at jeg har egen musikk å snakke om når jeg blir eldre og ikke bare musikken til pappa. Han så AC/DC live og levde da Led Zeppelin 1 kom ut - jeg trenger også noe sånt.

Du kan da se både AC/DC og 'tallica live neste år! :fun: I mange tilfeller kan de gamle best :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...