Snorre Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Kanskje regjeringen ser på internetthandel som en trussel for norske arbeidsplasser og næringsliv? Jeg vet ikke. Hadde forsåvidt vært greit nok om man slapp unna med kun merverdiavgiften på varer fra utlandet. Men når man må betale dyre dommer i avgifter og behandlingsgebyr blir det litt drøyt. Man ender jo i mange tilfeller til slutt opp med å betale den dobbelte summen av hva ting egentlig kostet. Endret 16. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Arbeiderpartiet, SV, Senterpartiet og Venstre ville allerede dette i 2005, (http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/09/06/442535.html). Hvorfor er det ikke skjedd noe med dette nå som de tre førstnevnte partiene er kommet i regjering?Godt spørsmål.Grensen dere snakker om er forresten MVA-grensen. (varer for over 200kr skal det betales 25% moms for, og da skal det betales for frakten også). Dersom t-skjortene dine kostet 240 inkl. frakt, vil jeg tro de koster under 200kr. I tilfelle er det engen moms. Bare pass på at pakken er merket med verdi, og ikke totalsummen på fakturaen. (som er inkl. frakt) Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Bah.. du skjønte hva jeg mente Nei ---- *rydde rydde rydde* Joho! *truende stemme* Æsj, gjør fysikkinnlevering, og klarer ikke konsentrere meg med tv, diskusjon og ny mobil ved siden av meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ooh, funky. Søss arbeider også med fysikkinnlevering. Spurte om jeg kunne hjelpe henne over telefon, men jeg er ikke flink i fysikk, så det ble med det. Burde heller starte med middagen min i stedet for å sitte her Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Miih, i dag har noen fått en svart liten ting, på 16gb, bakpå står det Creative Zen ^^ Også har noen nettop hatt en laaang samtale med moren i huset, om sånn "Mom, you know, when a gay like other guys..." EDIT: Og da gikk mrbjoen for å snakke litt med Eplefe på mobilen Endret 16. januar 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Også har noen nettop hatt en laaang samtale med moren i huset, om sånn "Mom, you know, when a gay like other guys..." Artig ordspill. Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Miih, i dag har noen fått en svart liten ting, på 16gb, bakpå står det Creative Zen ^^ Også har noen nettop hatt en laaang samtale med moren i huset, om sånn "Mom, you know, when a gay like other guys..." EDIT: Og da gikk mrbjoen for å snakke litt med Eplefe på mobilen Den spilleren har jeg også^^ (dog kun 8gb) Ja hvordan tok hun det? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Bah.. du skjønte hva jeg mente Nei ---- *rydde rydde rydde* Joho! *truende stemme* Æsj, gjør fysikkinnlevering, og klarer ikke konsentrere meg med tv, diskusjon og ny mobil ved siden av meg Ja mamma, jeg skjønte det Og fra nå av får du ikke lov til å ha overnattingsbesøk av gode guttevenner, mrbjoern? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Noen jag meg ut herfra så jeg får spist middag. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ja mamma, jeg skjønte det Flott *klappe mykt på hodet* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg føler meg litt som en luremus ovenfor meg selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ja, lover meg selv at jeg skal gå og lage meg middag hele tiden, men blir bare sittende her med tomme løfter og tom mage. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Noen jag meg ut herfra så jeg får spist middag. Kan jeg komme og spise? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Sorry WheelMan, er bare to burgere, og de trenger jeg selv for å holde ut kvelden Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Artig ordspill. Hvordan gikk det? a guy* >< Tastaturet er ikke helt med meg i dag, eller fingrene, eller, jah... Men hun tok det egentlig ganske bra. Også er det jo utrolig godt å få det ut da ^^ Den spilleren har jeg også^^ (dog kun 8gb) Ja hvordan tok hun det? Spilleren er kews, eneste er at jeg ikke får den til å fungere med Ubuntuen min =/ Og ja, som jeg sa over, hun tok det ganske bra Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg skjønner ikke hva folk har imot Oral Bee. Syns han er flink jeg (dog topper ikke gamle Klovner, URO eller Pen Jakke) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Oral Bee har like gode rim som Dina (Bli hos meg). Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hmm... stille folket er i dag... Noen som vet hvordan jeg kan få Zen spilleren min til å virke i Ubuntu? Eller... det er jo nesten ikke folk her... *tusle bort til Den Frie Kafeen* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Alastor, nja, godt mulig. Jeg liker både ham og fantasi-rappen hans Se der, nå har jeg kommet meg så langt at jeg har begynt å steke kjøttet, samt satt meg her igjen. Jeg kommer vel ikke til å forlate stolen igjen før en av røykvarslerne går At på til har jeg satt på Final Fantasy VII: Advent Children også, så her lukter det nok snart ganske svidd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg