DJ_Dark Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg vet hvor du tar nattbuss fra og kan grisetakle deg da! Du er jo 1.60 . Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Forsiktig nå, hardstyle-fans er musikkens muslimer - de blir pissed av alt. Bedre at de dreper seg selv enn oss normale. Noe du har lyst på kanskje Den listen der er skremmende lik min liste over de som skal dø først når jeg kommer til makten. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg kan beskytte dere hardstyle fans. Ifølge arvelige undersøkelser er jeg på godt vei til å bli nesten 2 meter høy. .... Den listen der er skremmende lik min liste over de som skal dø først når jeg kommer til makten. Wow, kødder du? Må du komme til makt for å slette noen .mp3 filer? Dæven, skikkelig makt du snakker om! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Tror man lærer mye bedre av sine egne feil, siden når man først kjenner en virkelig kvalmende bakfyll er det noe man ikke akkurat vil oppleve igjen. Hvorfor det? En kvalmende bakfyll tyder på at du har hatt det AWESOME. Nja, holder meg heller til en bare øl fyll som kansje ikke er helt like bra og våkne opp fin, enn å ha en litt bedre fyll også ha en skikkelig kvalmende bakfyll + å spy på rommet sitt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Noe du har lyst på kanskje Lol, den er ikke 320 kbps. Høyde, eller 30 cm fravær av høyde. Aaaw, don't be a bitch about it . Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Noe du har lyst på kanskje Lol, den er ikke 320 kbps. I haz! Høyde, eller 30 cm fravær av høyde. Aaaw, don't be a bitch about it . SÅÅÅ laav er jeg ikke. Men jeg er kjent for å ta stygge taklinger da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg kan beskytte dere hardstyle fans. Ifølge arvelige undersøkelser er jeg på godt vei til å bli nesten 2 meter høy. .... Wow, kødder du? Må du komme til makt for å slette noen .mp3 filer? Dæven, skikkelig makt du snakker om! Height is everything, respect is nothing. Hardstyle er fjortissjangeren av EDM. Med Tat monzzzzxxxxduu. Headhunterzzz, hardstylerzzzz, hippihardcore YO JIMMY, teh kingzzzz osvo sv. You take the point. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 SÅÅÅ laav er jeg ikke. Men jeg er kjent for å ta stygge taklinger da Sender Achmed, Ali og Abdullah på deg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 chokke greier ikke å gi en beskrivelse på god gammeldags hardstyle en gang. Haha fail. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 *sette seg i det mørke hjørnet med rocken sin* Neeei, det er jo Steppenwolf, J'Tull, Zappa, Doors og SRV som gjelder her i huset gitt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 chokke fails. Det er et stort fravær av originale navn innenfor sjangeren. Det er heller ikke veldig gøy å prøve å uttale seg om noe en ikke kan . chokke greier ikke å gi en beskrivelse på god gammeldags hardstyle en gang. Haha fail. "Det er sant." Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 *sette seg i det mørke hjørnet med rocken sin* Neeei, det er jo Steppenwolf, J'Tull, Zappa, Doors og SRV som gjelder her i huset gitt. Jeg hører på Sir Lord Baltimore nå, som kan minne om en god miks av flere av de bandene. I Got a Woman - youtube it. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det skal jeg sjekke ut Steffy. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 chokke fails. Det er et stort fravær av originale navn innenfor sjangeren. Det er heller ikke veldig gøy å prøve å uttale seg om noe en ikke kan Akkurat derfor du fails. Men ja, det er mange teite navn. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Teite navn er liksom en del av sjarmen. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 chokke greier ikke å gi en beskrivelse på god gammeldags hardstyle en gang. Haha fail. "Det er sant." Skal forklare litt jeg: Hardstyle stammer fra tysk, italiensk og nederlansk hard house som igjen stammer mye fra hard trance og oldschool hardcore i år 2000. Mye kommer fra Nederland hvor den første hardstyle eventen ble holdt i 1999, tidlig 2000. En av de store utviklings-DJene var Dana van Dreeven, også kjent under hennes alias DJ Dana. Senere, flere av hennes kollegaer fra hardcore-eraen følgte i fotsporene hennes, som DJ Luna, Pavo og The Prophet. Hardstyle er mest produsert i Nederland, Italia, Sveits og Tyskland, mens mange andre fra hele verden har begynt å lage musikken. For øyeblikket er hardstyle veldig pop i andre land som Spania, Poland, Estonia, Danmark, Australia, Sør Afrika og UK, for å ikke nevne en økt interesse her i Norge, Sverige og Finland. Takk for meg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 - Hilsen Wikipedia Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Fail på alle som hører på sånt shit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg