Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror man lærer mye bedre av sine egne feil, siden når man først kjenner en virkelig kvalmende bakfyll er det noe man ikke akkurat vil oppleve igjen.

Hvorfor det? En kvalmende bakfyll tyder på at du har hatt det AWESOME.

Nja, holder meg heller til en bare øl fyll som kansje ikke er helt like bra og våkne opp fin, enn å ha en litt bedre fyll også ha en skikkelig kvalmende bakfyll + å spy på rommet sitt.

Lenke til kommentar
Jeg kan beskytte dere hardstyle fans. Ifølge arvelige undersøkelser er jeg på godt vei til å bli nesten 2 meter høy.

 

 

 

 

.... :wallbash:

 

Wow, kødder du? Må du komme til makt for å slette noen .mp3 filer? Dæven, skikkelig makt du snakker om!

Height is everything, respect is nothing.

 

Hardstyle er fjortissjangeren av EDM. Med Tat monzzzzxxxxduu. Headhunterzzz, hardstylerzzzz, hippihardcore YO JIMMY, teh kingzzzz osvo sv.

You take the point.

Lenke til kommentar
chokke greier ikke å gi en beskrivelse på god gammeldags hardstyle en gang. Haha fail.

"Det er sant."

Skal forklare litt jeg:

 

Hardstyle stammer fra tysk, italiensk og nederlansk hard house som igjen stammer mye fra hard trance og oldschool hardcore i år 2000. Mye kommer fra Nederland hvor den første hardstyle eventen ble holdt i 1999, tidlig 2000. En av de store utviklings-DJene var Dana van Dreeven, også kjent under hennes alias DJ Dana. Senere, flere av hennes kollegaer fra hardcore-eraen følgte i fotsporene hennes, som DJ Luna, Pavo og The Prophet. Hardstyle er mest produsert i Nederland, Italia, Sveits og Tyskland, mens mange andre fra hele verden har begynt å lage musikken. For øyeblikket er hardstyle veldig pop i andre land som Spania, Poland, Estonia, Danmark, Australia, Sør Afrika og UK, for å ikke nevne en økt interesse her i Norge, Sverige og Finland.

 

Takk for meg :fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...