Dorian Gray Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ser ut som jeg traff blink. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Beskriv meg med ett ord! Tekno. Dø? +1 srsly. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Mor fant netopp ut at jeg har spydd på rommet mitt i natt/morges . Kjedelig å vaske spy . Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ser ut som jeg traff blink. Jeg vet ikke hvorfor, men det var første gang jeg går inn i denne tråden på flere dager, og da er du i gang igjen. Rart det der. Mor fant netopp ut at jeg har spydd på rommet mitt i natt/morges . Kjedelig å vaske spy . Du har bare latt det ligge? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Mor fant netopp ut at jeg har spydd på rommet mitt i natt/morges . Kjedelig å vaske spy . Ventet du til hun fant ut av det med å vaske det opp? Hva var planen din? =D Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Mor fant netopp ut at jeg har spydd på rommet mitt i natt/morges . Kjedelig å vaske spy . Hihi, lært lekse nå da? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Dø? Hardstyle er ikke i nærheten av musikk. Ergo, du er domm. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Dø? Hardstyle er ikke i nærheten av musikk. Ergo, du er domm. Åååå P to the Rovoserende Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Mor fant netopp ut at jeg har spydd på rommet mitt i natt/morges . Kjedelig å vaske spy . Ventet du til hun fant ut av det med å vaske det opp? Hva var planen din? =D Jeg hadde spydd i et hjørne av rommet og oppdaget det ikke . Helt til mamma fant det nå. Mor fant netopp ut at jeg har spydd på rommet mitt i natt/morges . Kjedelig å vaske spy . Hihi, lært lekse nå da? Ja, ikke blande øl, vin, champagne, konjakk, akkehvitt og baylies. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Dø? Hardstyle er ikke i nærheten av musikk. Ergo, du er domm. Jeg vet hvor du tar nattbuss fra og kan grisetakle deg da! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Åååå P to the Rovoserende Hallo. Sette en syntetisk linje med håpløse basslag og en stygg mangel på melodi. Jøss, det er jo pop-tekno!!1 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Mor fant netopp ut at jeg har spydd på rommet mitt i natt/morges . Kjedelig å vaske spy . Hihi, lært lekse nå da? Ja, ikke blande øl, vin, champagne, konjakk, akkehvitt og baylies. Den kloke lærer av andres feil. Takker. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Dø? Hardstyle er ikke i nærheten av musikk. Ergo, du er domm. Forsiktig nå, hardstyle-fans er musikkens muslimer - de blir pissed av alt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg vet hvor du tar nattbuss fra og kan grisetakle deg da! Du er jo 1.60 . Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Forsiktig nå, hardstyle-fans er musikkens muslimer - de blir pissed av alt. Hahahah I lol'd hard Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Forsiktig nå, hardstyle-fans er musikkens muslimer - de blir pissed av alt. Bedre at de dreper seg selv enn oss normale. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Mor fant netopp ut at jeg har spydd på rommet mitt i natt/morges . Kjedelig å vaske spy . Hihi, lært lekse nå da? Ja, ikke blande øl, vin, champagne, konjakk, akkehvitt og baylies. Den kloke lærer av andres feil. Takker. Tror man lærer mye bedre av sine egne feil, siden når man først kjenner en virkelig kvalmende bakfyll er det noe man ikke akkurat vil oppleve igjen. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Forsiktig nå, hardstyle-fans er musikkens muslimer - de blir pissed av alt. Bedre at de dreper seg selv enn oss normale. Noe du har lyst på kanskje Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Tror man lærer mye bedre av sine egne feil, siden når man først kjenner en virkelig kvalmende bakfyll er det noe man ikke akkurat vil oppleve igjen. Hvorfor det? En kvalmende bakfyll tyder på at du har hatt det AWESOME. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg