Llandari Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg er ikke nerd for ingenting Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Flott at det er flere av oss. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Tok du den i hodet også eller? Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kjenner du meg hvertfall igjen om jeg kommer i baken på deg Nå er vinterskoa på da, ikke like fin da. Evt. omvendt... Hva mener du..? Har du fetere felger på vinterhjulene enn sommerhjulene? Vurdert en senking forresten? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hva mener du..? Har du fetere felger på vinterhjulene enn sommerhjulene? Vurdert en senking forresten? Ikke sikker på hva jeg mente Ikke tenkt å gjøre noe som helst med bilen. Den skal få være som den er Tok du den i hodet også eller? I HEX så, måtte jukse for å få den over i titall. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Og du trodde du hadde sett alt? *fapfapfap* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Og du trodde du hadde sett alt?*fapfapfap* Hm, litt spesielt Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Nei SERR! Var det ikke finale i dag på Robinson? Herregud, trodde det var det. Venta spent, visste ikke klokka var så mye. Var bare sånn recap-dritt jo. Fikk ikke med meg Big Bang Theory heller, da jeg var i familiemiddag. FÅ MEG I JULESTEMNING MED NOEN SANGER DA! Evt, forslag til film jeg kan se? ED1: Jeg vil at filmen av meg skal fjernes. Endret 7. desember 2008 av Binko Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hah, takk Prophet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg hadde noe smart og morsomt jeg skulle til å si, men så glemte jeg det så da poster jeg bare noe random: asødfhsefkhasdfaøsdfja¨w09eru Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 asødfhsefkhasdfaøsdfja¨w09eru HAHAHA SÅ SMART OG MORSOMT Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg veit! Er jeg ikke vill? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg veit! Er jeg ikke vill? JA! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Og du trodde du hadde sett alt?*fapfapfap* Jeg får ikke sove inatt. Var det bare recap av robinson idag? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Men hva er det jeg ser. To grønne nick i DNFK, og folk stikker ikke av. Merkelig... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hjernevaskingen deres fungerer tydeligvis. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Men hva er det jeg ser. To grønne nick i DNFK, og folk stikker ikke av. Merkelig... Gjør som Jarmo. Logg inn som usynlug bruker. Gjett om han har skremt mange! :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Og nå til alle dere hatere som ble så skuffa over meg og handlingene mine, jeg har vært i kontakt med fyren, han huska ikke på det engang før jeg begynte å minne han på ting og tang. Han sa han gav faen, det var bare en gammel mobil han ikke brukte lenger og den hadde ikke virka, minnekortet kunne jeg bare beholde, det var ingenting av interesse på det for ham uansett. Simkortet gav han også egentlig en lang faen i. Og jeg har fortsatt ikke dårlig samvittighet over det og jeg gir fortsatt faen i at jeg har provoserende meninger om tabuer og sånt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Men hva er det jeg ser. To grønne nick i DNFK, og folk stikker ikke av. Merkelig... Gjør som Jarmo. Logg inn som usynlug bruker. Gjett om han har skremt mange! :!: 1 anonyme brukere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg