Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Rart at L4r5 aldri har postet i 100.000-countdown tråden på Lekeplassen Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kanskje like greit Sant.. Hva i svarte mener dere med det? Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Føkk. Såg for meg det var ei stor kvit varebil, eg. Haha, skal man kjøre 1600 km er vel ikke det det riktigste valget komfortmessig sett.. Noen som har et forslag til et bra program jeg kan bruke til å gjøre .avi filer om til filer jeg kan brenne på dvd og se på en vanlig dvdspiller? Gjerne gratis, men om dere har bedre forslag som koster litt er det bare å nevne det også. De fleste dvd-spillere kan lese .avi, brent på en standard cdr/dvdr. Endret 7. desember 2008 av toth Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Haha, skal man kjøre 1600 km er vel ikke det det riktigste valget komfortmessig sett.. Mye lys og lite bil man så der gitt. (Men bilen var av riktig merke da) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Rart at L4r5 aldri har postet i 100.000-countdown tråden på Lekeplassen Ja, det er rart as.... Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Haha, skal man kjøre 1600 km er vel ikke det det riktigste valget komfortmessig sett.. Mye lys og lite bil man så der gitt. (Men bilen var av riktig merke da) Kjenner du meg hvertfall igjen om jeg kommer i baken på deg Nå er vinterskoa på da, ikke like fin da. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kanskje like greit Sant.. Hva i svarte mener dere med det? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Home alone 1 er den beste julefilmen som er laget. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Home alone 1 er den beste julefilmen som er laget. A Nightmare Before Christmas - er bedre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Rart at L4r5 aldri har postet i 100.000-countdown tråden på Lekeplassen Tråden ligger under meg. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Home alone 1 er den beste julefilmen som er laget. A Nightmare Before Christmas - er bedre. Det er jo mer en musikal. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det er en animasjonsfilm unge mann. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg får alltid julefølelse av "Where eagles dare" jeg. Det er godfilm det. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kjenner du meg hvertfall igjen om jeg kommer i baken på deg Nå er vinterskoa på da, ikke like fin da. Evt. omvendt... Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Home alone 1 er den beste julefilmen som er laget. A Nightmare Before Christmas - er bedre. Nja, synes den blir litt langdryg å se flere en 1 gang . Når jeg tenker meg om har jeg ingen favoritt julefilm Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 NBC har for mange sanger til at man orker se den masse ganger. Med mindre man er fjortisgoth-jente som har Jack-pute og Jack-kopp og Jack-skolesekk, da. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Home alone 1 er den beste julefilmen som er laget. A Nightmare Before Christmas - er bedre. Nja, synes den blir litt langdryg å se flere en 1 gang . Når jeg tenker meg om har jeg ingen favoritt julefilm HVA? Ingen favoritt? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Nope, jeg har jo alene hjemme 1 i bakhodet. men den gir ikke samme stemningen nå som da jeg var litt mindre av alder Enste jeg kommer på av favoritter er Donald Duck tegnefilmer med juletema Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 NBC har for mange sanger til at man orker se den masse ganger. Med mindre man er fjortisgoth-jente som har Jack-pute og Jack-kopp og Jack-skolesekk, da. Jeg har sett den noen ganger for å si det sånn. Jeg er fortsatt ikke fjortisgothjente med alle de tingene du skriver - kanskje jeg bare tenker som en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg