Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Dessuten føler jeg at jeg burde lære meg mer gitar. Kan kun noen få grep, men begynner å få teknikken på å spille enkle litt langsomme soloer nå. Med arsenalet av gitarer pappa har hengende på veggen her hjemme er det rett og slett synd at jeg ikke kan spille noe særlig på dem. :\

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snorre, du skal ikke lære deg munnspill da, så kan vi jamme sammen ^^

Jeg har allerede begynt å lære meg munnspill. :-) Kan spille enkle noter uten problemer på mitt diakoniske C-munnspill. Utvilsomt artig å spille melodier på munnspill. Har ikke fått spilt så mye i det siste som jeg kanskje burde. Men hey, alltids mulig å sette igang med hardtreningen igjen.

Lenke til kommentar
Snorre, du skal ikke lære deg munnspill da, så kan vi jamme sammen ^^

Jeg har allerede begynt å lære meg munnspill. :-) Kan spille enkle noter uten problemer på mitt diakoniske C-munnspill. Utvilsomt artig å spille melodier på munnspill. Har ikke fått spilt så mye i det siste som jeg kanskje burde. Men hey, alltids mulig å sette igang med hardtreningen igjen.

Ah, kjenner til den der. Kjøpte meg munnspill med bok og CD og hele pakka for å lære å spille i sommer, men har bare blitt til at jeg klarer Fader Jakob, Morgenstemning og lette blues-toner.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvordan det er med tollgrenser på klær? Tenkte å kjøpe en genser og t-skjorte fra USA, men blir noe dyrt om jeg må betale toll og tollavgift i tillegg. Til sammen koster genseren og t-skjorten 250 kroner med frakt, omtrent. Så noen som vet?

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvordan det er med tollgrenser på klær? Tenkte å kjøpe en genser og t-skjorte fra USA, men blir noe dyrt om jeg må betale toll og tollavgift i tillegg. Til sammen koster genseren og t-skjorten 250 kroner med frakt, omtrent. Så noen som vet?

Blir vel ikke rare avgiften om det blir satt toll på dem. Men be avsender sende de som "gave", eller sette verdien til 0 på pakka... :)

Lenke til kommentar
Renger med at 200kroners grensa gjelder det meste egentlig. Hvis avsender ikke oppgir noe som helst informasjon om prisen du betalte i pakka, skal det være vanskelig å bli tatt.

Jeg skjønner. Vel, jeg får tenke på det. Takk for hjelpen hvertfall.

Lenke til kommentar
Ja, la tollgrensen bli påvirket av inflasjonen i likhet med alt anet!

Ehm, vi har da en konsumprisindeks som går oppover, så å kalle "å heve tollgrensen" for å skape inflasjon er litt drøyt :p

Bah.. du skjønte hva jeg mente :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...