Snorre Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Dessuten føler jeg at jeg burde lære meg mer gitar. Kan kun noen få grep, men begynner å få teknikken på å spille enkle litt langsomme soloer nå. Med arsenalet av gitarer pappa har hengende på veggen her hjemme er det rett og slett synd at jeg ikke kan spille noe særlig på dem. :\ Endret 16. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 men du klarte alikevell og få quotet innlegget da... Og når vi legger sammen to og to får vi ...? LØGN! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Snorre, du skal ikke lære deg munnspill da, så kan vi jamme sammen ^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Snorre, du skal ikke lære deg munnspill da, så kan vi jamme sammen ^^ Jeg har allerede begynt å lære meg munnspill. :-) Kan spille enkle noter uten problemer på mitt diakoniske C-munnspill. Utvilsomt artig å spille melodier på munnspill. Har ikke fått spilt så mye i det siste som jeg kanskje burde. Men hey, alltids mulig å sette igang med hardtreningen igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Snorre, du skal ikke lære deg munnspill da, så kan vi jamme sammen ^^ Jeg har allerede begynt å lære meg munnspill. :-) Kan spille enkle noter uten problemer på mitt diakoniske C-munnspill. Utvilsomt artig å spille melodier på munnspill. Har ikke fått spilt så mye i det siste som jeg kanskje burde. Men hey, alltids mulig å sette igang med hardtreningen igjen. Ah, kjenner til den der. Kjøpte meg munnspill med bok og CD og hele pakka for å lære å spille i sommer, men har bare blitt til at jeg klarer Fader Jakob, Morgenstemning og lette blues-toner. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Er det noen som vet hvordan det er med tollgrenser på klær? Tenkte å kjøpe en genser og t-skjorte fra USA, men blir noe dyrt om jeg må betale toll og tollavgift i tillegg. Til sammen koster genseren og t-skjorten 250 kroner med frakt, omtrent. Så noen som vet? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Er det noen som vet hvordan det er med tollgrenser på klær? Tenkte å kjøpe en genser og t-skjorte fra USA, men blir noe dyrt om jeg må betale toll og tollavgift i tillegg. Til sammen koster genseren og t-skjorten 250 kroner med frakt, omtrent. Så noen som vet? Blir vel ikke rare avgiften om det blir satt toll på dem. Men be avsender sende de som "gave", eller sette verdien til 0 på pakka... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Er mulig å få dem til å sende det som "gave" til familie. Men det er jo fortsatt mulig å bli tatt i tollen. Så det er altså 200-kroners tollgrense på klær også? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Lurer også på dette. Har lyst og bestlle noe fra Screwattack. Noen som har noen erfaringer med den siden? Endret 16. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Renger med at 200kroners grensa gjelder det meste egentlig. Hvis avsender ikke oppgir noe som helst informasjon om prisen du betalte i pakka, skal det være vanskelig å bli tatt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Renger med at 200kroners grensa gjelder det meste egentlig. Hvis avsender ikke oppgir noe som helst informasjon om prisen du betalte i pakka, skal det være vanskelig å bli tatt. Jeg skjønner. Vel, jeg får tenke på det. Takk for hjelpen hvertfall. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Angående toll har jeg fått pakker med verdi på 400 og måtte betale 300 i toll.. fikk også en liten til 200 som jeg også måtte betale rundt 80 kr for.. er så innmari irriterende.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke hever tollgrensen jeg. Den har jo stått bom stille på 200 kroner i mange år nå. Burde det ikke taes høyde for endringer i konsumprisindeks? Synes staten burde heve tollgrensen jeg! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ja, la tollgrensen bli påvirket av inflasjonen i likhet med alt anet! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 det tror jeg de fleste mener nå... er bare få staten til og forstå det snart... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Enig, la den settes til rundt tusen spenn eller noe. Hadde vært mer praktisk. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Arbeiderpartiet, SV, Senterpartiet og Venstre ville allerede dette i 2005, (http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/09/06/442535.html). Hvorfor er det ikke skjedd noe med dette nå som de tre førstnevnte partiene er kommet i regjering? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ja, la tollgrensen bli påvirket av inflasjonen i likhet med alt anet! Ehm, vi har da en konsumprisindeks som går oppover, så å kalle "å heve tollgrensen" for å skape inflasjon er litt drøyt Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ja, la tollgrensen bli påvirket av inflasjonen i likhet med alt anet! Ehm, vi har da en konsumprisindeks som går oppover, så å kalle "å heve tollgrensen" for å skape inflasjon er litt drøyt Bah.. du skjønte hva jeg mente Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Bah.. du skjønte hva jeg mente Nei ---- *rydde rydde rydde* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg