Stoop kid Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Jeg lurer på hvordan det er å studere eller jobbe med noe man virkelig liker. Altfor ofte sitter jeg her, som nå, utpå natta og prøver å tvinge meg selv til å lese. Har mye mer lyst til å sette på enda en 80-/90-talls actionfilm. Disney's tegnefilmer har forresten gått ad undas for lenge sida, det var vel rundt Løvenes Konge-tiden (etter LK altså) at alt gikk nedover? http://www.bcdb.com/cartoons/Walt_Disney_S...ilms/more3.html Tja, kanskje 1 år senere. Endret 7. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Er det sånn forumet er? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Natta folka.. Sov godt dere som legger dere, og ha en fin natt videre dere som er oppe lenger Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Er det sånn forumet er? Shut up Bambi, nobody cares! Ganske episk slutt. Endret 7. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kanskje jeg skal tenke på å legge meg? Og jeg sitter her enda ... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Legger meg om to strakser. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Og da har jeg akkurat kommet hjem etter å ha vært fylletaxi for siste gang. Nå skal jeg faen meg sove litt. God natt folks. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Sovinga gikk ikke så bra, ser jeg. Ble du våken av all kjøringa? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Det tar en natt å ødelegge døgnrytmen totalt. Hvorfor skal det være så forbanna vanskelig å snu den tilbake igjen? Endret 7. desember 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
brrah Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Samma situasjon, leste hele natten til eksamen på fredag og sov til langt på dag lørdag.. Får tvinge meg i søvn nå men liker det ikke... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg syns ikke det er så vanskelig. :o Oi faen, klokka er 5. D: Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Trenger noen som kan dra meg i seng. Anyone? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) 0 støtte fra meg. Neste runde av Starcraft-turneringen på GomTV begynner kl 10:00. Jeg er ikke trøtt nok til å sove enda (hver gang jeg legger hodet på puta hører jeg lyder jeg tror er fra en rotte i skapet ca. 1 m unna, og skvetter opp). Tror jeg holder det gående til 13-14. Endret 7. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg