CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Pocahontas? Hercules? Tarzan? Vet ikke jeg.. Endret 7. desember 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Please do. Det er vel i det minste interessant å lese. Det var en god start med å stå opp sent og dra ca. rett på fylla på fredag. Var med Aids og vi hadde det fint, men jeg fikk meg ikke kvinnfolk. Det sugde litt. Ellers har jeg idag vært bakfull. M-m-m-mhhh! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Nei. Fremdeles littegranne for gammel. Ikke direkte en gnager som sier det der, men det er en gnager involvert på et vis. edit: Du traff i alle fall riktig på en av de CypheroN edit2: Ok da shø. Det er ifra Hercules. På den norskdubbede versjonen så sier en av de to smådjevlene, i gutteform, når Hercules løfter opp en stein de er fanga under "Jøssaball du er sterk altså." Endret 7. desember 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg husker det faktisk, når du sier det Egilanso. De to slemme gnomene gjør seg om til barn ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Eplefe vant en tier! Du garderte deg med flere Cyph og eplefe hadde allerede svart da jeg trykke på Fullfør endring gratulerer Endret 7. desember 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det var en god start med å stå opp sent og dra ca. rett på fylla på fredag. Var med Aids og vi hadde det fint, men jeg fikk meg ikke kvinnfolk. Det sugde litt. Ellers har jeg idag vært bakfull. M-m-m-mhhh! Skuffa. Ingen utrolige fyllehistorier du vil dele, altså? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Har jo noen med blandt annet rissing til tattis på ræva fra Tyskland og lugubre barer i Nederland, samt pubber med jordgulv i Skotland og mojitos ved strandkanten i Aruba. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) *ikke feilpostet. Fikk meg til å le skikkelig og tenkte kanskje å spre litt glede denne tidlige Lørdagskvelden* Endret 7. desember 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Har jo noen med blandt annet rissing til tattis på ræva fra Tyskland og lugubre barer i Nederland, samt pubber med jordgulv i Skotland og mojitos ved strandkanten i Aruba. Jeg misunner deg litt. Jeg vil også jobbe på forskjellig, men allikevel samme, sted fra gang til gang og ha morsomme historier å fortelle. edit: Skulle gjerne bedt deg om å utdype, men jeg antar at det er en grunn til at du ikke gadd i første omgang. Endret 7. desember 2008 av basskuk Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg misunner deg litt. Jeg vil også jobbe på forskjellig, men allikevel samme, sted fra gang til gang og ha morsomme historier å fortelle. Vel vel. Det er en pris jeg betaler for det da; jeg ender opp med alt det usunne olje og lite søvn kan gjøre med en. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Joda, nå snakker ikke jeg permanet for min egen del, men et par år med noe sånt hadde vært konge. Dessuten er jeg ikke så forferdelig flink med meg sjøl under vanlige omstendigheter heller Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kanskje jeg skal tenke på å legge meg? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Tror jeg skal gjøre mer enn å tenke på det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Høres så absolutt ikke dumt ut. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Samma her... Øynene faller igjen ofte nå :/ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Samma her... Øynene faller igjen ofte nå :/ *yawn* støttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg