Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Please do. Det er vel i det minste interessant å lese.

Det var en god start med å stå opp sent og dra ca. rett på fylla på fredag. Var med Aids og vi hadde det fint, men jeg fikk meg ikke kvinnfolk. Det sugde litt.

Ellers har jeg idag vært bakfull. M-m-m-mhhh!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nei. Fremdeles littegranne for gammel.

Ikke direkte en gnager som sier det der, men det er en gnager involvert på et vis.

edit: Du traff i alle fall riktig på en av de CypheroN :p

edit2: Ok da shø. Det er ifra Hercules. På den norskdubbede versjonen så sier en av de to smådjevlene, i gutteform, når Hercules løfter opp en stein de er fanga under "Jøssaball du er sterk altså."

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Eplefe vant en tier! Du garderte deg med flere Cyph og eplefe hadde allerede svart da jeg trykke på Fullfør endring ;)

10-kroner.jpg

gratulerer

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

post-136301-1228610877_thumb.jpg

*ikke feilpostet. Fikk meg til å le skikkelig og tenkte kanskje å spre litt glede denne tidlige Lørdagskvelden*

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Har jo noen med blandt annet rissing til tattis på ræva fra Tyskland og lugubre barer i Nederland, samt pubber med jordgulv i Skotland og mojitos ved strandkanten i Aruba. :)

Jeg misunner deg litt. Jeg vil også jobbe på forskjellig, men allikevel samme, sted fra gang til gang og ha morsomme historier å fortelle.

edit: Skulle gjerne bedt deg om å utdype, men jeg antar at det er en grunn til at du ikke gadd i første omgang.

Endret av basskuk
Lenke til kommentar
Jeg misunner deg litt. Jeg vil også jobbe på forskjellig, men allikevel samme, sted fra gang til gang og ha morsomme historier å fortelle.

Vel vel. Det er en pris jeg betaler for det da; jeg ender opp med alt det usunne olje og lite søvn kan gjøre med en. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...