Niqābninja Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Selvfølgelig husker jeg mrTard Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 #SO var ikke så verst. Mange morsomme netter med spamming. Også hemmelighetskannalen, da. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Muskadavre lager ikke lukt, eller trenger i hvert fall ikke noen inngrep. Lurer på om rottelukta forsvinner også. Håper du snakker om en rotte, for min egen skyld. Er usikker.. Men tror nok det var mus siden det ikke har vært fanget rotter her i huset på 20 år... Har du sett rotta med dine egne øyne så du vet at det er en rotte? og har bitemerker på venstre skulder (Har nevnt det før, men jeg er så sjokkert av hendelsen) etter jeg fikk besøk i senga mi. What!? Fortell Fanget en rotte i skogen for noen år siden som prøvde å angripe meg å en kammerat før den forsvant i alt rotet i uthuset, så har ikke mye til overs for rotter selv, fikk fullstendig panikk husker jeg Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) /me føler seg utenfor siden han ikke var en del av #SO Endret 6. desember 2008 av Llandari Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Selvfølgelig husker jeg mrTard Awwi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 /me føler seg utenfor siden jeg ikke var en del av #SO +1. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det er så mange som husker #SO så godt, men jeg kan liksom ikke huske å ha sett de. Så da lurer jeg litt på om det egentlig var der så mye, om jeg bare klarte å unngå de eller om de rett og slett ikke gjorde noe inntrykk på meg i det hele tatt? Jeg var vel en av dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 /me føler seg utenfor siden jeg ikke var en del av #SO +1. +2 Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Er dere klar over hvor dritt det er å skru bil til langt på natt, men sånn akkurat ikke bli ferdig? Sykt hardt å gå fra og legge seg da ass. Men søvn trenger man Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 /me føler seg utenfor siden jeg ikke var en del av #SO +1. +2 +3 Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Dere går ikke glipp av så mye. Store deler av SOn ble brukt til å mimre tilbake om hvor kult SOn-1 var. EDIT: Ah, tenkte på forumet. Endret 6. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 SO på irc? Quakenet? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 *føle at vi holder folk utenfor som ikke var en del av #SO* Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Ja, #SO er past, ingen vits i å dvele over det. Lat oss inlemme nye brukere. Endret 6. desember 2008 av Ballus Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Oh, the joy. Det var en tid da jeg produserte annet enn sure og bedrevitende poster. Men som du sier Ballus, ingen grunn til å dvele i fortiden. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Nåja, kanalen er da fortsatt oppe og går. Problemet er vel at den er tom. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Er den tom? Det var som svarte, da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg