Catkin Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det har ikke jeg lenger en gang. Formaterte nok pc-en etter den gang. Jeg har det på den gamle laptopen, tror jeg. Men jeg har ikke det av ræva mi med "o_O". Så hvis noen har det, si ifra. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Men jeg har ikke det av ræva mi med "o_O". Så hvis noen har det, si ifra. It's a trap. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 6 mus! Da hadde jeg mest sannsynlig flytta ut. Har alltid sett på meg selv som en tøff mann som ikke bryr meg om blod og gørr, men når den svære rotta løper rundt hopper jeg opp på senga og hyler som ei jente. Så lenge jeg ikke får mus inn på rommet mitt i kjelleren så er jeg vel fornøyd. ^^ Rotter er søte, btw Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Men jeg har ikke det av ræva mi med "o_O". Så hvis noen har det, si ifra. It's a trap. Nei, jeg kødder ikke. Jeg valgte nødt og ga Steffyboy et bilde av rumpa mi med "O_o"''er som dekte alt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg lurer på om ikke jeg har logger med bildefiler lagret somewhere på den eksterne harddisken, med mindre det var før jeg formaterte. Kan sjekke når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg så at noe av rottegifta langs kanten ved skapet var borte, så nå dør kreket forhåpentligvis sakte av indre blødninger over de neste dagene. Er du heldig, dør rotta inni veggen så det lukter rottekadaver i hele leiligheten Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Jeg har det på den gamle laptopen, tror jeg. Kunne du sendt det til meg? Noen som har det bildet av Lars også? Endret 6. desember 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg har det på den gamle laptopen, tror jeg. Kunne du sendt det til meg? Når jeg får den tilbake, ja. Hvis Eplefe vil, da. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg så at noe av rottegifta langs kanten ved skapet var borte, så nå dør kreket forhåpentligvis sakte av indre blødninger over de neste dagene. Er du heldig, dør rotta inni veggen så det lukter rottekadaver i hele leiligheten Ja satan, jeg leste det natt til i dag. Da er den eneste måten å fjerne det på å bryte opp hele veggen for å fjerne ulumskheten? Det blir ikke billig. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 ja, skjedde her i huset en gang. Heldigvis var ikke lukten så jævlig, holdt bare for nesen når jeg gikk i gangen. regner med at rotten eller musen ble spist av andre dyr siden stanken forsvant etter noen uker Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg er ikke så prippen av meg at det gjør noe. Dessuten er det bare litt av nippelen min som viser. Har bilde som viser mer ute på verdensveven allerede, jeg tror ikke jeg dør av at noen samler på #SO-memorabilia. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Muskadavre lager ikke lukt, eller trenger i hvert fall ikke noen inngrep. Lurer på om rottelukta forsvinner også. Håper du snakker om en rotte, for min egen skyld. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ingenting er som et par runder med trance/house-musikk i Audiosurf når man er alene hjemme Audiosurf er kind of kjedelig. Da spiller du enten ikke på vanskelig nok nivå, eller ikke sanger med nok fart i - eller en kombinasjon av begge Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Muskadavre lager ikke lukt, eller trenger i hvert fall ikke noen inngrep. Lurer på om rottelukta forsvinner også. Håper du snakker om en rotte, for min egen skyld. Er usikker.. Men tror nok det var mus siden det ikke har vært fanget rotter her i huset på 20 år... Har du sett rotta med dine egne øyne så du vet at det er en rotte? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 [17:54] *** Mr_Rosenpenis is now known as Eplefe [17:54] *** Fru_Rosenpenis is now known as Nie [17:54] *** Mamma is now known as Kitty_Cat [17:54] *** lommemannen_ is now known as L4r5 [17:54] *** Rosenpenis_jr is now known as Nyhus Hm. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 [17:54] *** Mr_Rosenpenis is now known as Eplefe [17:54] *** Fru_Rosenpenis is now known as Nie [17:54] *** Mamma is now known as Kitty_Cat [17:54] *** lommemannen_ is now known as L4r5 [17:54] *** Rosenpenis_jr is now known as Nyhus Hm. Gode gamle #so på IRC Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Muskadavre lager ikke lukt, eller trenger i hvert fall ikke noen inngrep. Lurer på om rottelukta forsvinner også. Håper du snakker om en rotte, for min egen skyld. Er usikker.. Men tror nok det var mus siden det ikke har vært fanget rotter her i huset på 20 år... Har du sett rotta med dine egne øyne så du vet at det er en rotte? Argh. Om en mus stinker i 2-3 uker, da er jeg ferdig. Ja, er sikker på at det er en rotte. Har sett den ved et par anledninger nå (schwær jævel) og har bitemerker på venstre skulder (Har nevnt det før, men jeg er så sjokkert av hendelsen) etter jeg fikk besøk i senga mi. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det er så mange som husker #SO så godt, men jeg kan liksom ikke huske å ha sett de. Så da lurer jeg litt på om det egentlig var der så mye, om jeg bare klarte å unngå de eller om de rett og slett ikke gjorde noe inntrykk på meg i det hele tatt? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det er så mange som husker #SO så godt, men jeg kan liksom ikke huske å ha sett de. Så da lurer jeg litt på om det egentlig var der så mye, om jeg bare klarte å unngå de eller om de rett og slett ikke gjorde noe inntrykk på meg i det hele tatt? Du husker meg, rite? Jeg husker hvertfall de gode nettene. Med clvn TSP, for ikke å glemme TSPbot. (den døde her for noen mnd siden) og alle de andre folkene. Bundy som voldtok folk. .wank, .mypenis og .mypenis operation. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg