Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6 mus! Da hadde jeg mest sannsynlig flytta ut. Har alltid sett på meg selv som en tøff mann som ikke bryr meg om blod og gørr, men når den svære rotta løper rundt hopper jeg opp på senga og hyler som ei jente.

Så lenge jeg ikke får mus inn på rommet mitt i kjelleren så er jeg vel fornøyd. ^^

 

Rotter er søte, btw :love:

Lenke til kommentar
Jeg så at noe av rottegifta langs kanten ved skapet var borte, så nå dør kreket forhåpentligvis sakte av indre blødninger over de neste dagene.

Er du heldig, dør rotta inni veggen så det lukter rottekadaver i hele leiligheten :thumbup:

 

Ja satan, jeg leste det natt til i dag. Da er den eneste måten å fjerne det på å bryte opp hele veggen for å fjerne ulumskheten? Det blir ikke billig.

Lenke til kommentar
Muskadavre lager ikke lukt, eller trenger i hvert fall ikke noen inngrep. Lurer på om rottelukta forsvinner også. Håper du snakker om en rotte, for min egen skyld.

Er usikker.. Men tror nok det var mus siden det ikke har vært fanget rotter her i huset på 20 år...

Har du sett rotta med dine egne øyne så du vet at det er en rotte?

Lenke til kommentar
Muskadavre lager ikke lukt, eller trenger i hvert fall ikke noen inngrep. Lurer på om rottelukta forsvinner også. Håper du snakker om en rotte, for min egen skyld.

Er usikker.. Men tror nok det var mus siden det ikke har vært fanget rotter her i huset på 20 år...

Har du sett rotta med dine egne øyne så du vet at det er en rotte?

 

Argh. Om en mus stinker i 2-3 uker, da er jeg ferdig. Ja, er sikker på at det er en rotte. Har sett den ved et par anledninger nå (schwær jævel) og har bitemerker på venstre skulder (Har nevnt det før, men jeg er så sjokkert av hendelsen) etter jeg fikk besøk i senga mi.

Lenke til kommentar
Det er så mange som husker #SO så godt, men jeg kan liksom ikke huske å ha sett de. Så da lurer jeg litt på om det egentlig var der så mye, om jeg bare klarte å unngå de eller om de rett og slett ikke gjorde noe inntrykk på meg i det hele tatt? :hmm:

Du husker meg, rite?

 

Jeg husker hvertfall de gode nettene. Med clvn TSP, for ikke å glemme TSPbot. (den døde her for noen mnd siden) og alle de andre folkene. Bundy som voldtok folk. .wank, .mypenis og .mypenis operation. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...