Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det er nok ikke uten grunn at hu opplyser om det i alle fall. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 *sette prinsesseplaster på* Det hjalp ikke fordi jeg har vondt inni magen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 my nicebag is emty. *fylle på med eksplosiver* @nie:Du fortjente det sikkert da. Dessuten så skulle jo ikke du brukes etterpå heller. Jeg fortjente det ikke. Jeg var og er en snill og uskyldig liten pike. Både kondolerer og gratulerer. Du kommer til å merke at [F5] tasten på tastaturet ditt kommer til å bli utslitt på meget kort tid, samtidig som du kommer til å få vite svært så mye informasjon om visse medlemmer og at Kanin33 blir omsvermet av kåte fyrer hver gang hu informerer om at hu skal legge seg. Det gjelder en hvilken som helst ny jente, det. Jeg ble e-voldtatt og e-kost til den store gullmedalje når jeg entret #SO. Du hadde bare godt av det. Noen må jo gi deg litt oppdragelse She did Jeg fortjente det slett ikke, og jeg var en snill og dydig liten pike. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg skal gå å legge meg.. Eller.. Nei, jeg tør ikke Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det hjalp ikke fordi jeg har vondt inni magen. Prinsesseplaster er magisk. Om du har vondt på venstre tommelen, og jeg setter det på høyre tommelen, så slutter venstre tommelen å gjøre vondt. It's magic. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Haha, kommer til å merke? Merker allerede at den er i bruk litt for ofte. Gleder meg til kanin33 kommer da:) Hva skjer ellers i norske hjem? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg skal gå å legge meg.. Eller.. Nei, jeg tør ikke Joda, jeg skal holde alle de kåte guttene unna. *ta med pisk og håndjern* Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg var og er en snill og uskyldig liten pike.Løgner. Det finnes ikke snille og uskyldige små piker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Kan hende det Nie. Er rimelig fersk på denne kafèen selv, så jeg har kun fått med meg ett offer så langt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg fortjente det ikke. Jeg var og er en snill og uskyldig liten pike. ... Jeg fortjente det slett ikke, og jeg var en snill og dydig liten pike. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Puh... Nå var forumet nede noen minutter.. Jeg holdt på å dø, altså Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg snakket med Dorian Gray når han var full i natt <3 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Merket det jeg også Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Kan hende det Nie. Er rimelig fersk på denne kafèen selv, så jeg har kun fått med meg ett offer så langt. Er nok en kombinasjon av at hu er ny, samt at hu ber om det Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Puh... Nå var forumet nede noen minutter.. Jeg holdt på å dø, altså Jeg og Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Det gjelder en hvilken som helst ny jente, det. Jeg ble e-voldtatt og e-kost til den store gullmedalje når jeg entret #SO. #SO var morsomme greier. Det slo ikke SO, men vi slapp i alle fall å forholde oss til forumreglene. Og det ble utnyttet til det fulle, gitt. Endret 6. desember 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Oksygenmasken falt ned fra taket her plutselig i sted og å komme inn på forumet ble umulig. Kjekt at slikt er tilbake nå som jeg skal logge av snart. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Ueland igjen ... Knis. Deiligt å være tilbake igjen! Endret 6. desember 2008 av Anthila Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg