Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 du kan jo fremdeles hilse da Unnskyld, lille venn Vil du ha kos? Å du er søt da^^ *notert btw* Drikke til maten? (alt må med) Drikke blir enten vann eller cola. Cola frister mest, men tenna mine har mottatt 1,5 liter brus allerede i dag, så jeg tror jeg gir deg pause og tar vann - til tross for at vannet smaker klor og har skremmende høyt kalkinnhold. Ja ja ^^ I kveld skulle det egentlig bli en liter vin, men orker ikke fylla i kveld likevel, får ta det senere. Det begynte plutselig å snø, så gidder ikke gå ut. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Lillevenn er jo bare positivt daså Og nå er det rydde-rommet-tid her. for meg også... men jeg sitter her "litt" til jeg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 HA! Dere klager alltid på at jeg er en drittsekk, men det er dere tullinger som klarer å få tråden stengt hele tiden. Vel, sånn får og være ærlig så tror jeg aldri at jeg har sett et posetivt innlegg fra deg.. Han (hun? vet enda ikke...) er bare ærlig og direkte, jeg liker det Synd h*n har ignorert meg da :!: Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Å ta av den gjennomsiktige plastikken på nye elektroniske artikler (er det cellofan ?)er det beste jeg vet. Yes! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Huff da, skilpadde :O Jeg er irritert. Når jeg setter tørketrommelen på 1,5 time tromling og skaptørt, så forventer jeg at det er tørt også >.< Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Å neida. Å mestre en sang for første gang, enten det er vokal, gitar, piano eller andre instrumenter deter snakk om er den deiligste ting som finnes. Bare å vite at man endelig har fullført noe, og nå kan vise det fram i all sin prakt. Men det som er enda deiligere er å ha laget sin egen sang. :-) For ikke å snakke om å lære seg et nytt instrument. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Han (hun? vet enda ikke...) er bare ærlig og direkte, jeg liker det Synd h*n har ignorert meg da :!: See no chokke, hear no chokke. Vel, sånn får og være ærlig så tror jeg aldri at jeg har sett et posetivt innlegg fra deg.. Min konstruktivitet og hjelpsomhet må ikke danderes med solskinn. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg er irritert.Når jeg setter tørketrommelen på 1,5 time tromling og skaptørt, så forventer jeg at det er tørt også >.< kjøp heller nytt tøy... lettere enn og drive og vaske det hele tiden.. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Å neida. Å mestre en sang for første gang, enten det er vokal, gitar, piano eller andre instrumenter deter snakk om er den deiligste ting som finnes. Bare å vite at man endelig har fullført noe, og nå kan vise det fram i all sin prakt. Men det som er enda deiligere er å ha laget sin egen sang. :-) For ikke å snakke om å lære seg et nytt instrument. Har du laget egne sanger? Få høre ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) See no chokke, hear no chokke. men du klarte alikevell og få quotet chokke... Endret 16. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Arg nå fikk jeg Soulfly - Choke på hjernen Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Eeeehm, ikke enda. Må vente til resten av hjemmestudio-sakene til pappa kommer. Og ikke minst til pappa kommer hjem så han kan hente resten. Men når det skjer skal alle selvsagt få høre. Men det blir neppe veldig mye vokal da. Jeg synger ikke veldig pent. :-P Til gjengjeld føler jeg meg relativt bra musikalsk. Så gode instrumental-låter kommer nok. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg er irritert.Når jeg setter tørketrommelen på 1,5 time tromling og skaptørt, så forventer jeg at det er tørt også >.< kjøp heller nytt tøy... lettere enn og drive og vaske det hele tiden.. Huff nei! Jeg kan alltids kjøpe nytt sengetøy og kluter (dog jeg foretrekker å bruke det gamle, utvaska, fordi det er mykt og godt), men "lakenet" (et 20-30 år gammelt dynetrekk jeg har utenpå et vatteppe og bruker som laken), vil jeg aldri erstatte med noe annet. Det er skikkelig utvaska og mykt og deilig og godt og jeg har så mange gode minner fra det fra jeg var liten og gjemte meg inni det... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) men du klarte alikevell og få quotet innlegget da... Og når vi legger sammen to og to får vi ...? Endret 16. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Eeeehm, ikke enda. Må vente til resten av hjemmestudio-sakene til pappa kommer. Og ikke minst til pappa kommer hjem så han kan hente resten. Men når det skjer skal alle selvsagt få høre. Men det blir neppe veldig mye vokal da. Jeg synger ikke veldig pent. :-P Til gjengjeld føler jeg meg relativt bra musikalsk. Så gode instrumental-låter kommer nok. Tar du imot oppdrag? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 men du klarte alikevell og få quotet innlegget da... Og når vi legger sammen to og to får vi ... ? 4! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Å ta av den gjennomsiktige plastikken på nye elektroniske artikler (er det cellofan ?)er det beste jeg vet. Yes! Bobleplast! Overgår det til tusen. *pop* Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det kan nok hende etterhvert ja. :-) Men først må jeg få igang produktiviteten min og skrive noen gode låter. Sitter og arbeider smått med flere ideer jevnlig. Det som er vanskelig er å gjøre gode låter ut av ideene. :\ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 mMmm... Bobleplast <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg