Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk reagerer på de særeste ting her på nettet.

Enten det, ellers så har jeg bare en helt annen oppfatning av lov og moral i grisefylla enn andre.

Sikkert sistnevnte, eller at jeg bare er syk i hodet, ærlig talt, jeg tenner jo på 15-åringer :O

Jeg synes ikke man skal ignorere loven selv om man er på fylla, men det er bare meg kanskje? Jeg må si at jeg hadde blitt dritsur, lett deg opp og banka dritten av deg om jeg hadde sittet her på forumet og du hadde lagt ut bilder fra telefonen jeg mistet en gang. Du hadde angrett bittert, det skal jeg fortelle deg.

Lenke til kommentar
Stjele er fyfy, men å banke noen er helt ålright! Way to go hue.

Ikke nok med at tyven har stjålet mobilen, men tyven ser også igjennom de private bildene som ligger på minnekortet - det stopper ikke der heller, bildene blir lagt ut på verdensveven til alles skue. Da er det påkrevd med litt god gammeldags deng.

Lenke til kommentar

Ser ufattelig dumt å moralisere og kritisere andre for lovbrudd, når man i samme post skriver at man hadde respondert med å banke dritten ut noen.

Er det ikke du som skrev at jenter hadde banka deg, fordi du var så pinglete? Husker ikke helt settingen og nøyaktig hva du skrev, men det var deg.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Jeg ser ikke noe problem med å skambanke en tyv, selv om det i lovens bokstav ikke er helt lov.

Ja, men det finnes mye fint i balltrær o.l.

And thats why i only got a simple phone . bare mulig å ringe å sende sms :)

samt at den kostet rett under 300 kroner uten abo. ingen vil ha noe interesse av en slik mobil i dag. bare de mer fancy som blir stjålet. eneste de støter på er en telefonlås og en stygg velkomst melding som vil få dem til å kaste telefonen tvert :)

Lenke til kommentar

Samme her. Jeg har hatt telefonen min i snart tre år, tror jeg. Om det ikke er fire. MEN jeg hadde fortsatt blitt irritert om noen hadde tatt og demontert den. Jeg vil jo ha stæsjet som er lagra, pluss at jeg veldig gjerne vil beholde sim-kortet mitt. Så uansett hvor gammel eller lite fancy en telefon er, syns jeg det er dårlig gjort å ødelegge den og beholde delene for seg selv.

Jeg ville ikke hatt en creepy fyr som onanerer til femtenåringer se igjennom et evt. minnekort. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...