K.. Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 http://i36.tinypic.com/2dlrq4n.jpg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Lol, jeg fant et minnekort på Storåsfestivalen, vel, teknisk sett fant noen kompiser en mobil de satt og lekte seg med og fant u at de sku demontere så da bøffa jeg minnekortet, og så testa jeg det nå, fylt med pokemon og kattebilder og handz up!, yay Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Woo, russerevy i kveld. Lurer på hvor dressen min er. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Woo, russerevy i kveld. Lurer på hvor dressen min er. Kjolen mener du. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Nei, dressen. Jeg har ingen ballkjole. Dessuten, det er -15 ute her, og garantert rundt -20 der festen skal være, så det blir alt for kaldt for kjole, kaldt nok i dress og frakk. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Da var julegavehandelen over for i år. Neste år tror jeg at jeg må ha "julegavehandelhjelp", for jeg er tragisk til å kjøpe gaver... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ha ha, jeg også, og får aldri kjøpt det jeg opprinnelig planlegger å kjøpe. Må dog finne ut hva jeg skal kjøpe jentene i huset, vurderer fryser, så jeg får min del av fellesfryseren for meg selv og slipper å grave meg gjennom deres mat som overfyller alle fryserne i huset Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Lol, jeg fant et minnekort på Storåsfestivalen, vel, teknisk sett fant noen kompiser en mobil de satt og lekte seg med og fant u at de sku demontere så da bøffa jeg minnekortet, og så testa jeg det nå, fylt med pokemon og kattebilder og handz up!, yay Fy faen så dårlig gjort! Jeg er skuffet, meget skuffet. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Lol, jeg fant et minnekort på Storåsfestivalen, vel, teknisk sett fant noen kompiser en mobil de satt og lekte seg med og fant u at de sku demontere så da bøffa jeg minnekortet, og så testa jeg det nå, fylt med pokemon og kattebilder og handz up!, yay Fy faen så dårlig gjort! Jeg er skuffet, meget skuffet. Ja, typisk Datasmurf det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fy faen så dårlig gjort! Jeg er skuffet, meget skuffet. Totally agree. Ikke nok med det, han fremstiller det som om han har gjort en god ting og vil ha respekt. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Glad for å se at det er folk her som avskyr handlingen Datasmurf gjorde Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fy datasmurf! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Så fordi noen fant en telefon som ikke fungerte i søla på festivalhelvetet og jeg bøffa minnekortet så skal dere være sure for det? Det var jo ikke som om vi fikk på telefonen igjen uansett, så vi hadde ikke funnet ut hvem det var som hadde mista en telefon til 500 spenn ... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Du sa ikke noe om at den ikke virka. Det er bare noe du finner på nå for å unnskylde dine avksyelige handlinger. Skam deg! Så, bort i skammekroken med seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg