Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helvete heller, jeg ble nettopp småsur på datasmurf. Jeg gir vel for faen en god faen i at det er hebeporr, men å drive å fiske etter at vi enten skal si at det ikke er galt, eller bekrefte egoet ditt som særing ved å si at det er det? Det er bare kvalmende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ghad, hadde jeg vært smart hadde jeg tatt meg fri fra jobb i dag. Men neida, nå sitter jeg stuck på jobb frem til 18.00 med dundrende hodepine. (Nei, jeg var ikke på fylla i går)

Lenke til kommentar
"... finn en ligning som uttrykket sammenhengen mellom størrelsene og deriver med hensyn på tiden. Det gir en relasjon mellom de deriverte av de samme størrelsene - dvs hastighetene de endrer seg med. Problemet er å identifisere de variable størrelsene som inngår, og så å finne ligningen mellom dem. Her er det bare øvelse som hjelper, så studer nøye tankegangen i eksemplene i boka og gjør så mange oppgaver du kan."
Lenke til kommentar
"... finn en ligning som uttrykket sammenhengen mellom størrelsene og deriver med hensyn på tiden. Det gir en relasjon mellom de deriverte av de samme størrelsene - dvs hastighetene de endrer seg med. Problemet er å identifisere de variable størrelsene som inngår, og så å finne ligningen mellom dem. Her er det bare øvelse som hjelper, så studer nøye tankegangen i eksemplene i boka og gjør så mange oppgaver du kan."

Mattegeniet mitt. :love:

Lenke til kommentar
Jeg må for all del ikke havne i seng, for jeg har druket meg til randen med mørkt juleøl. Om jeg skulle sovne nå, er jeg garantert å få århundrets hodeverk! :nei:

Edit: Datasmurfen og "1 gjester" dere må hjelpe meg å holde meg våken.

Hvilken type mørkt juleøl?

Helvete heller, jeg ble nettopp småsur på datasmurf. Jeg gir vel for faen en god faen i at det er hebeporr, men å drive å fiske etter at vi enten skal si at det ikke er galt, eller bekrefte egoet ditt som særing ved å si at det er det? Det er bare kvalmende.

Jeg fisker ikke, men når fyren over me dro i vei en jeg har nettopp pult og fucking great etc, så kjørte jeg på med hva jeg nettopp hadde onanert til, slow down apple fairy

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...