No Matter What You Say Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg kom i like mye julestemning av det der, som om jeg hadde trukket en papirpose over hodet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Nei, bør vel komme meg i seng ... fargoth, skeptisk til den sangen din Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Jeg må for all del ikke havne i seng, for jeg har druket meg til randen med mørkt juleøl. Om jeg skulle sovne nå, er jeg garantert å få århundrets hodeverk! Edit: Datasmurfen og "1 gjester" dere må hjelpe meg å holde meg våken. Endret 6. desember 2008 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Du må ikke sovne? Eh.. æh... åh... :--(( Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Har lyst til å sove, men tør ikke. Fikk endelig en god titt på rotta i leiligheten, og den er DIGER. Er så trøtt Endret 6. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hehe. That sux... Hva med rottejakt etterfulgt av rottesuppe til frokost? Så har du noe å finne på. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Katta mi hadde lagt fra seg en mus på kjøkkenbordet da jeg våkna istad. Koselig. *hoppe i dusjen* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Helvete heller, jeg ble nettopp småsur på datasmurf. Jeg gir vel for faen en god faen i at det er hebeporr, men å drive å fiske etter at vi enten skal si at det ikke er galt, eller bekrefte egoet ditt som særing ved å si at det er det? Det er bare kvalmende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ghad, hadde jeg vært smart hadde jeg tatt meg fri fra jobb i dag. Men neida, nå sitter jeg stuck på jobb frem til 18.00 med dundrende hodepine. (Nei, jeg var ikke på fylla i går) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Yay. Frihelg Skjer? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 I dag er gledens dag. Ferdig med to eksamener på tre dager og nå er det endelig litt pusterom til neste. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 I dag er gledens dag. Ferdig med to eksamener på tre dager og nå er det endelig litt pusterom til neste. Hadde eksamen i går, og fikk feiret med litt Tiësto. Kjempegøy! Du har ikke noen tips til å lære seg koblede hastigheter? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Du har ikke noen tips til å lære seg koblede hastigheter? Regn masse oppgaver! Nøkkelen til suksess i alt. Tihi. Endret 6. desember 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Uffda, hverken XFX eller Nvidia sender til Norge. =[ Hva skal du ha? :e De har tilbud på 9600=) Meget billit, 36 dollar...ikke ille det:D Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Du har ikke noen tips til å lære seg koblede hastigheter? Regn masse oppgaver! Pføy. Poenget var at uansett hvor mange oppgaver jeg gjør så kommer jeg ikke nærmere noe som ligner noe fornuftig . Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 "... finn en ligning som uttrykket sammenhengen mellom størrelsene og deriver med hensyn på tiden. Det gir en relasjon mellom de deriverte av de samme størrelsene - dvs hastighetene de endrer seg med. Problemet er å identifisere de variable størrelsene som inngår, og så å finne ligningen mellom dem. Her er det bare øvelse som hjelper, så studer nøye tankegangen i eksemplene i boka og gjør så mange oppgaver du kan." Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 "... finn en ligning som uttrykket sammenhengen mellom størrelsene og deriver med hensyn på tiden. Det gir en relasjon mellom de deriverte av de samme størrelsene - dvs hastighetene de endrer seg med. Problemet er å identifisere de variable størrelsene som inngår, og så å finne ligningen mellom dem. Her er det bare øvelse som hjelper, så studer nøye tankegangen i eksemplene i boka og gjør så mange oppgaver du kan." Mattegeniet mitt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg må for all del ikke havne i seng, for jeg har druket meg til randen med mørkt juleøl. Om jeg skulle sovne nå, er jeg garantert å få århundrets hodeverk! Edit: Datasmurfen og "1 gjester" dere må hjelpe meg å holde meg våken. Hvilken type mørkt juleøl? Helvete heller, jeg ble nettopp småsur på datasmurf. Jeg gir vel for faen en god faen i at det er hebeporr, men å drive å fiske etter at vi enten skal si at det ikke er galt, eller bekrefte egoet ditt som særing ved å si at det er det? Det er bare kvalmende. Jeg fisker ikke, men når fyren over me dro i vei en jeg har nettopp pult og fucking great etc, så kjørte jeg på med hva jeg nettopp hadde onanert til, slow down apple fairy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg