Llandari Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Smakte jeg godt? Joda, har ikke smakt kanin før. Veldig interessant smak Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Forbanna idiotiske dritt foreldre. Her legger jeg meg kl 21 i håp om å få sove heeeele natta. MEN NEIDA, de må absolutt ha en jævla fest med fult av fremmende og høylytte jævler. Og ei kjærring med en pipestemme. FYYYYY FAEN de skal få høre det i morgen. *gretten* Og i tillegg hadde jeg ei venninne over. Day ruined. =[ Endret 6. desember 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
zennox Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Forbanna idiotiske dritt foreldre. Her legger jeg meg kl 21 i håp om å få sove heeeele natta.MEN NEIDA, de må absolutt ha en jævla fest med fult av fremmende og høylytte jævler. Og ei kjærring med en pipestemme. FYYYYY FAEN de skal få høre det i morgen. *gretten* Og i tillegg hadde jeg ei venninne over. Day ruined. =[ There, there... Nå skal jeg legge meg iallefall, og drømme om hvordan jeg vinner en LG KU990 i amobil's julekalender. Trenger sårt ny telefon God natt folkens! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg blir fornøyd bare jeg vinner smykkene i Kvinneguidens Det sparer meg noen kronasjer på gave til søss ^^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jatta jatta. Så var det ennda en natt våken. d: Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Har nettop pult. Er det så slemt som jeg føler å ha det "FUCKING GREAT!" med litt digg mmusikk og en pils mens hu sover? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Meh. Jeg har nettopp onanert til hebeporr, er det galt av meg? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Meh. Jeg har nettopp onanert til hebeporr, er det galt av meg? Veldig Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Meh. Jeg har nettopp onanert til hebeporr, er det galt av meg? Veldig Hva er hebeporr? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Hva er hebeporr? Hvis jeg ikke tar alvorlig feil, så er det vel dette. edit: ta deg den velfortjente ølen. Endret 6. desember 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Uffda, hverken XFX eller Nvidia sender til Norge. =[ Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Uffda, hverken XFX eller Nvidia sender til Norge. =[ Hva skal du ha? :e Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Meh. Jeg har nettopp onanert til hebeporr, er det galt av meg? Har du noen gang skrevet sentingen: "DS her natta kozzz"? *Hick* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Nei, det må være han duden som driver med radio nede på sørøstlandet et sted. Hebeporr er pr0n til jenter i puberteten, for min del gjaldt det i kveld voyeur av 15 år gamle jenter. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Du er litt grisete, Datasmurf. Lamegnattaosvhehe :* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Uffda, hverken XFX eller Nvidia sender til Norge. =[ Hva skal du ha? :e Skulle kjøpe et par gensere og noen t-skjorter. :o Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Sadfez, syns du? Vel, bare ikke gå helt toth på meg så Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) "Mason Storm Gets Fingered And Drilled By Stiffened Cock". *hick* Endret 6. desember 2008 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg