Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg har fått ny mobil^^ Vet det ikke angår noen, men elsker nye dingser! hvordan mobil er det da? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 du kan jo fremdeles hilse da PAI!!!! Du er her!! Nærmer jeg meg snegle nå? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Er det L4r5 som er borte en stund tro? Ja. Whops Han postet bare noen uttrykk da. Vel strengt synes jeg... Hva fikk du for pai? Jeg fikk (swlvfølgelig) ikke warn. Jeg er jo snill. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Gratulerer . Hvilken da?Og ja, dinger er elsk *fikle fikle* Haha jeg vet. Nye blanke skinnende dingser *sikle* Jeg har fått ny mobil^^ Vet det ikke angår noen, men elsker nye dingser! hvordan mobil er det da? Sony Ericsson w580i Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 PAI!!!! Du er her!! Nærmer jeg meg snegle nå? følte du ikke mente det helt... siden du legger til sneglen bak liksom... men du kom en bitteliten del nærmere men HEI Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Irriterer meg at "MacGyver" nicket er opptatt... Ellers skulle jeg ha skiftet til det asap! Send PM til admin og spør om de kan endre/slette den som har det(hvis han/hun ikke er aktiv) og om du kan få nicket da https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=7352 Medlem siden 02, og sist innlogget 28/09/07. Holder det? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hva fikk du for pai? jeg fikk egentlig ingenting... litt skuffet Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Er det L4r5 som er borte en stund tro? Neida, han er blant oss ennå.. 17 brukere(s) leser i emnet (1 gjester og 3 anonyme brukere) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 HA! Dere klager alltid på at jeg er en drittsekk, men det er dere tullinger som klarer å få tråden stengt hele tiden. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 PAI!!!! Du er her!! *hvilken snegle?* følte du ikke mente det helt... siden du legger til sneglen bak liksom... men du kom en bitteliten del nærmere men HEI Huh? Nei selvfølgelig mente jeg det, lillevenn Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei lars, savner deg allerede Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 HA! Dere klager alltid på at jeg er en drittsekk, men det er dere tullinger som klarer å få tråden stengt hele tiden. Bah, du er jo ikke drittsekk da Bare litt krass iblant. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 HA! Dere klager alltid på at jeg er en drittsekk, men det er dere tullinger som klarer å få tråden stengt hele tiden. Vel, sånn får og være ærlig så tror jeg aldri at jeg har sett et posetivt innlegg fra deg.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Huh? Nei selvfølgelig mente jeg det, lillevenn ett skritt frem, og 2 tilbake jeg er jo stoooor! neida... Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Irriterer meg at "MacGyver" nicket er opptatt... Ellers skulle jeg ha skiftet til det asap! Send PM til admin og spør om de kan endre/slette den som har det(hvis han/hun ikke er aktiv) og om du kan få nicket da https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=7352 Medlem siden 02, og sist innlogget 28/09/07. Holder det? Er vel bare å PMe og spørre det Vet ikke om de gjør det uansett jeg. Men hadde vært tøft. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Er det L4r5 som er borte en stund tro? Neida, han er blant oss ennå.. 17 brukere(s) leser i emnet (1 gjester og 3 anonyme brukere) Det er ikke han. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Huh? Nei selvfølgelig mente jeg det, lillevenn ett skritt frem, og 2 tilbake jeg er jo stoooor! neida... Lillevenn er jo bare positivt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg har fått ny mobil^^ Vet det ikke angår noen, men elsker nye dingser! Gratulerer! Alltid gøy med nye ting som enten kan lage lyd, har beveglige bilder, eller har fin overflate =D Bah, jeg er skummelt mett. Og nå er det rydde-rommet-tid her. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg er glad i mamma i dag! Fikk Jack Daniel's-kalender når hu kom fra Gøteborg. Den er barsk! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Å ta av den gjennomsiktige plastikken på nye elektroniske artikler (er det cellofan ?) er det beste jeg vet. Endret 16. januar 2008 av danno_O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg