Espen pai Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Mye bedre....Nå kan jeg le ondt mens jeg peker på deg. Muahahahahahaha *peke på* *griner (eller ivartfall later som for at du skal få den usle lille patetiske gleden din)* Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hvorfor ser/så dere på BB...? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Hverdager, trenings -> slappe av i sofaen etterpå -> elendig TV-tilbud -> BB Har ikke TV lenger, så laster kun ned de seriene jeg vil se. Aylar var nok den hotteste i 2005, om hun telles. Endret 6. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 *griner (eller ivartfall later som for at du skal få den usle lille patetiske gleden din)*Jeg har forresten invitert meg selv på besøk til dere i vinter når dere får ny leilighet. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Har kun vært i Norge sporadisk den siste tida, men sist gang jeg tittet rundt fant jeg ingen 1,5-litere i nærbutikkene? Er det snakk om Ultra eller noe? Den ble tilgjengelig på 1,5l igjen den 1. september. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fett! Iskald urge og babb, frister veldig å bestille en billett hjem til jul. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg må stå opp halv åtte i morgen og kjøre langt ut i gokk for å jobbe i morgen. Derfor er jeg her enda. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Jeg skal straks lage middag, og så stikke ned på butikken og kjøpe rottegift. Tør ikke legge meg før det er gjort. Ble bitt mellom armen og skulderen da jeg lå i senga og sov tidligere i dag. Ville vært digg å se en viss gnager død når jeg våkner i morgen. (Rotta, altså. Ikke deg, Kanin) Endret 6. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (Rotta, altså. Ikke deg, Kanin) Kaniner er ikke gnagere Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Kaninen er ingen gnager som man lenge trodde. -Wikipedia. Nærme nok. Hadde en vill kanin hoppet opp i senga mi og bitt meg ville den fått smake min vrede, den også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (Rotta, altså. Ikke deg, Kanin) Kaniner er ikke gnagere Kaniner er gode. Både som gryte og som tøfler Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (Rotta, altså. Ikke deg, Kanin) Kaniner er ikke gnagere Kaniner er gode. Både som gryte og som tøfler Skal du spise meg også nå da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Beklager men jeg har allerede noen å "spise" Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Don't goooo theeere! Nå er det natta for meg. Natta. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Skal du spise meg også nå da? *prøvesmake kaninen* Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Skal du spise meg også nå da? *prøvesmake kaninen* Smakte jeg godt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg er overbevist om at du smaker godt, du ser nam ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg