L4r5 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hvor mange dager snakker vi, Lars?Ha ha ha. Måneder takk!*fornærmet* Real action i gjerde, L4r5? Det var helt sykt. Jeg fikk tilogmed klem på BEGGE kinna! Woho, tilbake fra ferie. Tipper at ingen savner meg... D=DUKER'N! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Woho, tilbake fra ferie. Tipper at ingen savner meg... D= *tafsepå* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hvor mange dager snakker vi, Lars?Ha ha ha. Måneder takk!*fornærmet* Ok, for å omformulere spørsmålet, hvor mange dager siden hun faktisk TRAFF deg, da? (Mihihihihihi) Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) At jeg har klart å overleve uten forumet i en mnd. skjønner jeg ikke.. Først når man blir bannet skjønner man hvor stor del av hverdagen forumet er. Heia diskusjon.no =D Endret 6. desember 2008 av The Duke Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Uææ, jeg oppdaget nettop noe mystisk. Jeg har skiftet brukergruppe D= Noes, jeg fikk ikke vite noe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ok, for å omformulere spørsmålet, hvor mange dager siden hun faktisk TRAFF deg, da? (Mihihihihihi) Ca. 11 måneder siden hun traff meg tenk. Og til å kjøre kebabtralle så synes jeg du vær jævlig tøff nå. PELL DEG TILBAKE DIT DU KOM FRA DIN... DIN... DIN KUMØKKSNIFFER! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) *tafsepå* Ntåå =D DUKER'N! Woho =D Endret 6. desember 2008 av The Duke Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg føler det er så mye jeg skulle ha sagt, og ikke har kunnet si... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 ÆDABÆDA ESPEN! JEG HAR FÅTT KOS AV DAMA DI I DAG! Oi sorry, glemte og bli sjalu.... 2 sek... DU SKAL DØ DIN JÆVLA DRITTSEKK!!!!! bedre? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Husker ikke helt... Herr Kaninsen! Jeg har savnet deg!! :O Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg føler det er så mye jeg skulle ha sagt, og ikke har kunnet si... Si det nå Husker ikke helt... Herr Kaninsen! Jeg har savnet deg!! :O Har bare vært borte noen timer da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Men jeg har ikke prata med deg siden i går elns Lenke til kommentar
zennox Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Eeeeeeeh, har et lite spørsmål her Hvor mange Ampere har dagens gevinst på +12 Volt-linjen? :> Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Selvfølgelig har de slutta å selge den diggeste brusen de fleste stedene i verden, og i Norge får man selvfølgelig ikke 1,5 liters-flasker. Stakkars uvitende menneske. Såklart får man Urge i 1,5 liters-utgave Har kun vært i Norge sporadisk den siste tida, men sist gang jeg tittet rundt fant jeg ingen 1,5-litere i nærbutikkene? Er det snakk om Ultra eller noe? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Beats me. Personlig fikk jeg tårer i øya da jeg så klipp fra Big Brother 2001, mange gode minner. Jeg var helt på knærne etter Anne Mona og syns fortsatt at Ramsy var den tøffeste og at han burde vunnet, ikke nuben Lars Joakim >< Quicko, jeg kjøper det på alskens butikker. Spar, Rema, Mega, Bunnpris ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Oi sorry, glemte og bli sjalu.... 2 sek... DU SKAL DØ DIN JÆVLA DRITTSEKK!!!!! bedre? Mye bedre....Nå kan jeg le ondt mens jeg peker på deg. Muahahahahahaha *peke på* Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Anette Young > Anne Mona. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Lars Joakim han EIDE alle Datasmurf Ramsey sugde og Anne Mona var ikke så veldig pen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Pff, dere er alle nubs. Roy var kul, Trond var kul, Ramse pwnd all, og Anne Mona var heitest. Dog, jeg er også den som syns at Tina var heitest i BB2005 Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Er ikke helt på fornavn med hele BB-rekka (heldigvis?) Får se om jeg finner en link med alle samla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg