Espen pai Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hei på deg, koselig at du hilser Oi sorry! Er litt oppslukt i andre ting, så la desverre ikke merke til at du hadde kommet HEI!!!!!!! *hoppe på, og rulle nedover trappen med* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Var da enda bra.Er usikker på om jeg lever selv, selv om jeg poster her Ohh, forum-boten til datasmurf har plutselig blitt selvbevisst? We're all screwed now! Ha ha, er vel mer en stykk utbrent Datasmurf med kronisk hodepine som ikke klarer å lese et Donald-blad engang, alt blir bare bokstavsmørje. Lover jo godt når jeg skal lese til eksamen ... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ha ha, er vel mer en stykk utbrent Datasmurf med kronisk hodepine som ikke klarer å lese et Donald-blad engang, alt blir bare bokstavsmørje.Lover jo godt når jeg skal lese til eksamen ... Da er vel ikke en dataskjerm det beste og se på vell? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nei, det er det absolutt ikke, men da jeg åpna døra til rommet mitt, ble jeg møtt av en kald vind og et bitkaldt rom. Minstesøss sku skru på varmen, men det har hu glemt og et vindu har stått oppe i en ukes tid, så der inne er det ikke det minste bedre. Bruker jo timesvis på å varme opp det helvetes rommet Tar rundt 10-12 timer for at det skal bli varmt nok også. Stort rom hvor det trekker fra gulvet og greier. Stua er okkupert av søss, ei venninne og minstesøss som ser opptak av Ungkaren og American Pie så det er heller ikke et værende sted. På pappas kontor er det i det minste varmt og det går an å høre musikk her Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Heeei alle sammen! Har dere savnet meg? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nei, hvem er du? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Husker ikke helt... Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nei, hvem er du? harhar ;d Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Oooh, Private Parts med Howard Stern på tven! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nei, hvem er du? Fnis. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 ingen savner kanin når epletyv er tilbake Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Oooh, Private Parts med Howard Stern på tven! Øy, hvorfor er ikke du på msn..? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nei, hvem er du? Du bare fant ut du skulle overse at jeg hilste nå eller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 ÆDABÆDA ESPEN! JEG HAR FÅTT KOS AV DAMA DI I DAG! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Haha, Lars har dame! Lo-ser. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Uhm.. grattis? ehm... takk? Meningen var at espen sklle bli kjempesjalu nå da. Haha, Lars har dame! Lo-ser.Det har jeg hatt en stund. Gammelt nytt det. Hun fikk også kos av dama til espen i dag. Det var helt vilt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hvor mange dager snakker vi, Lars? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Real action i gjerde, L4r5? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Woho, tilbake fra ferie. Tipper at ingen savner meg... D= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg