fargoth Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har brukt en del av det, men unnskyldinga mi til de som var på besøk da var at jeg nettopp hadde flytta hit. Har bodd her i 2 måneder eller noe nå, så er kanskje på tide at jeg slutter. Er jo bare å ha det rene serviset stående fremme i skapet og papptallerkenene litt gjemt bort i ett annet skap. Det er ingen som trenger å se at du lurer deg unna oppvasken ved å bruke engangsbestikk og tallkverner når du er alene i ditt eget selskap. Du trenger jo ikke stå til ansvar for deg selv når det gjelder noe så uskyldig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Gah. Ei helg uten PCen min vil bli dødens. Men jeg må jo egentlig det om jeg skal klare å slappe av og lese til eksamen. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen som har regnet litt på papp vs porselen? Altså pr middag. Å kanskje det store bildet. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen som har regnet litt på papp vs porselen? Altså pr middag. Å kanskje det store bildet. Porselen > Papp. Anytime. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Joda Fargoth, men de som kjenner meg vet at det er et under om det er veldig mange tallerkener hver eneste gang de kommer på besøk. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Porselen > Papp. Anytime. Det kommer ann på hvor mye du knuser hos oss hadde det lønnet seg med plastglass for og si det slik porselen er også mer miljøvenlig og bruke med tanke på co2 utslipp Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Porselen tåler mer enn papp også, vel, papptallerknene mine har en tendens til å bli litt svake etter flergangsbruk til varmmat Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 HEISANN! legger igjen en hilsen her sånn for moro skyld. vil nok være lenge til jeg sender på nytt igjen (kanskje neste sommer?) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 HEISANN! legger igjen en hilsen her sånn for moro skyld. vil nok være lenge til jeg sender på nytt igjen (kanskje neste sommer?) Ja, lenge siden du har vært her Du er dypt savnet her inne... Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ja, lenge siden du har vært her Du er dypt savnet her inne... Særlig. Da hadde noen sagt det Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) HEISANN! legger igjen en hilsen her sånn for moro skyld. vil nok være lenge til jeg sender på nytt igjen (kanskje neste sommer?) Tyv! Hei. Lenge siden du har vært nå. Opptatt med golf og shopping? Du, jeg har faktisk spurt etter deg! Endret 5. desember 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Tyv! Hei. Lenge siden du har vært nå. Opptatt med golf og shopping? Du, jeg har faktisk spurt etter deg! Få se innlegg da! Nei, spiller ikke golf nå, for det hadde jeg ikke tid til. Shopping blir det uansett Endret 5. desember 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Få se innlegg da! Nei, spiller ikke golf nå, for det hadde jeg ikke tid til. Shopping blir det uansett Jeg spurte ikke i tråden, jeg spurte Fe på MSN. Å? Hva er det som tar så mye tid? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Typen hennes, kanskje ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ooh, Epletyv, det var et sjeldent syn. Hvordan går det? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg lever, kan man si.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg så engang ett regnestykke som beviste at det bare fantes rundt en person i verden som passet for deg, en sånn humor sak... Noen som vet hvor jeg finner den? eller var det for dårlig forklart? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Var da enda bra. Er usikker på om jeg lever selv, selv om jeg poster her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Var da enda bra.Er usikker på om jeg lever selv, selv om jeg poster her Ohh, forum-boten til datasmurf har plutselig blitt selvbevisst? We're all screwed now! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg så engang ett regnestykke som beviste at det bare fantes rundt en person i verden som passet for deg, en sånn humor sak... Noen som vet hvor jeg finner den? eller var det for dårlig forklart? Hei på deg, koselig at du hilser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg