TheExcalibur Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Prisklassen skal være 35 tusen. Derfor. For du får en mye bedre reciever til 35 enn 20. Det skjønner dere vel. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 marginalt , det er minimale forbedringer på og går fra 20k til 35k Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Prisklassen skal være 35 tusen. Derfor. For du får en mye bedre reciever til 35 enn 20. Det skjønner dere vel.Hvis du ikke en gang vet hva du har å velge mellom i den prisklassen er vel ikke du helt den rette til å gjøre et slikt innkjøp i utgangspunktet? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Prisklassen skal være 35 tusen. Derfor. For du får en mye bedre reciever til 35 enn 20. Det skjønner dere vel. Jepp, prisen betyr mer enn kvaliteten. Bang & Olufsen (spelling lol) er mye bedre enn Samsung og Pioneer. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Oceans Eleven er feelgood til tusen. Sett den alt for mange ganger Utrolig bra tho! Noen andre filmforslag? :b Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Prisklassen skal være 35 tusen. Derfor. For du får en mye bedre reciever til 35 enn 20. Det skjønner dere vel. Hvorfor ikke heller bruke 40K og få en enda bedre en da? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Sett den alt for mange ganger Utrolig bra tho! Noen andre filmforslag? :b Doomdsay, Eight Nails (?? basert på HP. Lovecraft eller whatever), Doomed (OH YEA!), Zombie Strippers, Sex Hex, Sav V. Velg og vrak Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nei nei nei, vet du ikke at du må kjøpe anlegg til en million for å få brukbar lyd!? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Sett den alt for mange ganger Utrolig bra tho! Noen andre filmforslag? :b Doomdsay, Eight Nails (?? basert på HP. Lovecraft eller whatever), Doomed (OH YEA!), Zombie Strippers, Sex Hex, Sav V. Velg og vrak Du liker gore ser jeg? Vel, takk for forslagene, men det var planen å spise middag og se på film. Gore + mat = fail, takk anyhoo Nei nei nei, vet du ikke at du må kjøpe anlegg til en million for å få brukbar lyd!? Haha! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nei nei nei, vet du ikke at du må kjøpe anlegg til en million for å få brukbar lyd!? Var på en messe i fjor og de viste frem høyttalere (to t-er? Firefox mener det er to t-er) til 1,7 millioner. De skurra, stakkars mann (dame? sikker dame, kvinnfolk kan ikke skru) som hadde sett det opp. Du liker gore ser jeg? Vel, takk for forslagene, men det var planen å spise middag og se på film. Gore + mat = fail, takk anyhoo Er bare latterlig dårlige filmer. Ellers kan jeg anbefale Timber Falls (hahaha) og James Bond: Quantum of solice (whatever). Møkkafilmer. Angrer på at jeg ikke holdt meg til prinsippet om å ikke se nye Bond-filmer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Løvenes konge er så kjekt. ^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Postal . Artigste filmen på lenge. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fy faen jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg oppvaskmaskin. Rekker som regel ikke å vaske opp etter jobb eller så er jeg for trøtt til det. Og det får jeg igjen for i helgene. *sukk* Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Gode gamle Burnout til ps2 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Stille her i kveld gitt. NP: The Moody Blues - The Story in Your Eyes Passer bra til oppvasken. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Steve Forte Rio - A New Dawn (extendex Mix) passer bra til alt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fy faen jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg oppvaskmaskin. Rekker som regel ikke å vaske opp etter jobb eller så er jeg for trøtt til det. Og det får jeg igjen for i helgene. *sukk*Papptallerkener og plastgafler er tingen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har brukt en del av det, men unnskyldinga mi til de som var på besøk da var at jeg nettopp hadde flytta hit. Har bodd her i 2 måneder eller noe nå, så er kanskje på tide at jeg slutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg